  • 21. Data: 2014-08-05 01:10:04
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Czy czasami w
    > jakiś przepisach nie ma punktu że właściciel ma wiedzieć komu udostępnia
    > samochód?

    Nie ma, że ma znać adres.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2014-08-05 01:10:45
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Że odpowiada właściciel samochodu z fotki mogą być robione spod asfaltu.
    > Ważne żeby numery było widać, tylko numery.

    A za morderstwo właściciel noża? Tak, to logiczne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2014-08-05 01:11:06
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 01:10:04 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Nie ma, że ma znać adres.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    a co jest?

  • 24. Data: 2014-08-05 01:12:23
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > a co jest?

    Że ma wskazać, komu powierzył auto.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2014-08-05 01:18:07
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 01:10:45 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > A za morderstwo właściciel noża? Tak, to logiczne.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Nie wiem czy logiczne. W innych państwach działa. Rozruchów z powodu wprowadzenia
    chyba nie było. Tu zrobili dobry myk na początek. Nie wysyłają fotki. To dobre
    posunięcie bo wymusza uczciwość.

  • 26. Data: 2014-08-05 01:19:50
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 01:12:23 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Że ma wskazać, komu powierzył auto.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Ciekawe co kryje się pod definicją "wskazać".

  • 27. Data: 2014-08-05 01:25:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-05 00:06, t? pisze:

    > Nie widzisz z kim rozmawiasz? :)

    mniejsza z tym... czy musi tego niedoroba cytować z jego patologicznym
    podejściem do netykiety?

  • 28. Data: 2014-08-05 01:52:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Tu zrobili dobry myk na początek. Nie wysyłają fotki.
    > To dobre posunięcie bo wymusza uczciwość.

    "Tu" - znaczy w Polsce?
    I w jaki sposób niewysłanie fotki wymusza uczciwość?

  • 29. Data: 2014-08-05 01:59:50
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 01:52:40 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > "Tu" - znaczy w Polsce?
    >
    > I w jaki sposób niewysłanie fotki wymusza uczciwość?

    Pomyśl, to nie boli.

  • 30. Data: 2014-08-05 02:22:29
    Od: "Stefko36" <g...@t...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > znajomy w.....l sie na zolty karmik moim autem.

    szkoda ze nie w....l sie na ciebie obszczymurku. Nie zasmiecal bys wtedy
    Usenetu.

    > co zrobic jak znam tylko jego imie i nazwisko i date urodzenia?

    powies sie. Jednego karmika bedzie mniej.

    > jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    > wiecej danych nie znam.

    jak masz "karmik" zamiast glowy, to nic dziwnego.

    > kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.

    wakacjuj sie tez, natychmiast, karmików tu nie potrzeba.