  • 11. Data: 2010-01-06 18:26:55
    Temat: Re: pozwany o utrate wartosci
    Od: "Konstanty Wycirowski" <d...@d...de>

    "Worek" <w...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:hi2fjo$rfg$1@achot.icm.edu.pl...
    > Naci?ga Cię. Postrasz j? zgłoszeniem na policję próby wyłudzenia.
    >

    > Worek
    I do izby adwokackiej, nagraj jej pogróżki i podeślij do izby - nieetyczne
    zachowanie adwokata.

  • 12. Data: 2010-01-06 19:59:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Konstanty Wycirowski wrote:

    > "Worek" <w...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > I do izby adwokackiej, nagraj jej pogróżki i podeślij do izby -
    > nieetyczne zachowanie adwokata.

    Jak najbardziej.
    Dodatkowo jej smrodu narobisz, że idiotka.

    A izby teraz dyscyplinarnie tną jak nigdy ;-) pozbywają się
    konkurencji...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-01-06 20:07:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-06 15:32, J.F. wrote:

    > Odkladac pieniadze.
    > Poprosic o wniosek na pismie, i konsultowac ze swoim ubezpieczycielem,
    > albo odwrotnie - najpierw skonsultowac sie z radca ubezpieczyciela.

    A po co baba ma doznac poglebionego przekazania o wlasnej racji?
    Dopiero wtedy wejdzie na glowe i spokoju nie da. Po co rzezbic w g..
    z powodu glupiej stluczki.

    > .. i przedluzaj negocjacje na tyle zeby z tego wynikalo ze pani tylko o
    > samochod chodzi, a na zdrowie sie nie uskarza. Samochod raczej sumy
    > gwarantowanej nie przekroczy, ale pozniej moze sobie przypomniec ze
    > szyja ja od wypadku boli :-)

    Jak nie ma wyniku badania ktory by potwierdzal ze nastapilo to w zwiazku
    z kolizja to moze sobie potem donosic i kwity na topnienie lodowcow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2010-01-06 20:54:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Worek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Naciąga Cię.

    Nie.
    To ona wybiera kogo pozywa.
    Może pozwać jego, może TU, jej wybór.
    Ale skutek i tak będzie taki sam - zapłaci TU.

  • 15. Data: 2010-01-06 21:52:05
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "jan waza dzban" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >Poszkodowana zgłasza sprawę do mojego zakładu ubezpieczeń celem
    >likwidacji szkody.

    >Następnego dnia - dzwoni do mnie i informuje, że w nawiązaniu do faktu
    >iż jej pojazd ma 4 miesiące - albo się dogadamy - albo drogą sądowną
    >będzie chciała _z mojej kiszeni_ uzyskać pieniądze które jak sądzi są
    >jej należne za utratę wartości pojazdu spowodowaną wypadkiem/stłuczką.
    >Informuję Panią, że roszczenia względem technologii naprawy itp.
    >powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    >jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    Uprzejmie Panią poinformować, że z wszelkiego rodzaju roszczeniami finansowe
    może zwracać się do zakładu ubezpieczeń, w którym wykupiłeś polisę
    obejmującą WSZELKIE następstwa wypadków komunikacyjnych. Jeśli natomiast
    będzie od Ciebie domagać się nadal jakichś pieniędzy, pójdziesz na Policję z
    informacją, że chce od Ciebie wyłudzić pieniądze.

    Jurand.

  • 16. Data: 2010-01-06 22:21:07
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    > jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    Umów się z panią na rozmowę. Kup kwiatka i ponawijaj makaron na uszy jak Ci
    przykro. Piszesz że to adwokat. Bardziej pazernych ludzi od adwokatów nie znam.
    Na dodatek sędziowie i prokuratorzy to często ich koledzy ze studiów. Staraj się
    delikatnie przekierować rozmowę na temat płacenia wszystkiego co chce przez
    ubezpieczyciela. Powiedz że nie będziesz robił żadnych dziwnych kroków żeby
    dodatkowej kasy nie dostała. Dobrze by było żeby rozmowie ktoś się
    przysłuchiwał, bez prawa głosu oczywiście. Co by się nie działo i tak zapłaci
    ubezpieczyciel, chyba że jest w sprawie coś ważnego czego nie napisałeś. Kwiatek
    potrafi babę zmiękczyć. Może jej przejdą żale do ciebie. Nie dziwię się tej
    kobiecie. Pewno z miesiąc tyrała na nowy samochód i ktoś jej go porysował. Jak
    sobie kupisz nowe spodnie za dwie stówki i ktoś będzie niósł deskę z wystającym
    gwoździem. I ci tym gwoździem dziurę w nogawce zrobi, to szczęśliwy nie
    będziesz.

  • 17. Data: 2010-01-07 08:55:03
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    kogutek pisze:
> [...]
    > gwoździem. I ci tym gwoździem dziurę w nogawce zrobi, to szczęśliwy nie

    ...i pozwiesz gościa niosącego deskę do sądu.
    ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-01-07 08:56:55
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > Jak nie ma wyniku badania ktory by potwierdzal ze nastapilo to w
    > zwiazku z kolizja to moze sobie potem donosic i kwity na topnienie
    > lodowcow.

    Jeszcze większe idiotyzmy przechodzą w sądzie, więc ja bym nie był taki
    wyrywny. Serio, sądu trzeba unikać jak ognia, bo wygląda że większość
    sędziów to kompletne nieuki, z brakami w podstawach logicznego
    myślenia... na sali sądowej wszystko się może zdarzyć. Także wyrok
    którego nawet 10-latek by nie wydał.

    Jak na razie rekordzistka to jedna pani, która osądziła że roszczenie w
    całości nieuzasadnione, nie ma podstaw, no - generalnie - nie należy
    się, w związku z tym "zasądza na rzecz powoda odszkodowanie w
    wysokości...". Bo powód ma trudną sytuację finansową.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2010-01-07 09:05:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się, w związku z tym "zasądza na rzecz powoda odszkodowanie w
    > wysokości...". Bo powód ma trudną sytuację finansową.

    Eee ja też miałem fajną sędzinę. Sprawa wyglądała w skrócie tak -
    ubezpieczyciel obejrzał samochód, zrobiono kosztorys, po tygodniu
    dowiedziałem się, że kolizja nie mogła mieć miejsca, sprawa trafia do sądu.
    W sądzie ten sam ubezpieczyciel pisze, że ich kosztorys (którego nie
    podważałem) jest zawyżony (!!!!) i próbuję wyłudzić od nich pieniądze. Po 3
    rozprawach sędzina odrzuca pozew w całości, bo nie przedstawiłem faktur za
    naprawę, a dla niej kosztorys to nie jest koszt wyceny naprawy.
    Co więcej - Sąd Apelacyjny podtrzymuje ten wyrok...

    Jurand.

  • 20. Data: 2010-01-07 10:17:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-07 08:56, Massai wrote:

> [...]
    > sędziów to kompletne nieuki, z brakami w podstawach logicznego
    > myślenia... na sali sądowej wszystko się może zdarzyć. Także wyrok

    Ale jesli nie ma ani obdukcji, ani wyniku badania przez wezwane
    pogotowie (bo nie zostalo wezwane), ani nie ma na ten temat nic
    najmniejszego nawet w notatce policyjnej to na jakiej niby podstawie?
    Sad tez chyba wie, ze istnieja naciagacze, a prawie kazdy poszkodowany
    stara sie praktycznie nadmiernie podkreslic ogrom wlasnej straty.

    --

    memento lorem ipsum