  • 31. Data: 2010-01-08 01:06:24
    Temat: Re: pozwany o utrate wartosci
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 01:56:56 -0800 (PST), jan waza dzban napisał(a):

    > Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

    Olać, ubezpieczalnia jest z automatu przypozwana.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 32. Data: 2010-01-09 01:26:13
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > elmer radi radisson wrote:
    >>
    > I praktycznie NIC sędziemu za durny wyrok nie zrobią.

    No na tym chyba polega niezawislosc...

    Picasso

  • 33. Data: 2010-01-09 01:26:13
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

  • 34. Data: 2010-01-09 01:26:13
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

  • 35. Data: 2010-01-09 11:24:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pab_lo wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No na tym chyba polega niezawislosc...

    Niekoniecznie.

    Po prostu sędziów powinien obowiazywać albo system punktowy jak lekarzy
    (czy np. inne zawody prawnicze, adwokat czy radca prawny musi zbierac
    punkty ze szkoleń, bo moze wylecieć z zawodu), który wymusza jakieś
    szkolenie, albo system egzaminów co 5-10 lat.

    W tej chwili sytuacja jest taka że w 90% przypadków adwokat czy radca
    prawny na rozprawie lepiej orientuje się w przepisach dotyczących danej
    sprawy niż sędzia.

    I to jest paranoja - bo głos rozstrzygający należy do kogoś kto jest
    gorzej przygotowany niż strony.

    --
    Pozdro
    Massai