  • Data: 2010-01-07 11:01:23
    Temat: Re: pozwany o utrate wartosci
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    elmer radi radisson wrote:

    > Ale jesli nie ma ani obdukcji, ani wyniku badania przez wezwane
    > pogotowie (bo nie zostalo wezwane), ani nie ma na ten temat nic
    > najmniejszego nawet w notatce policyjnej to na jakiej niby podstawie?
    > Sad tez chyba wie, ze istnieja naciagacze, a prawie kazdy poszkodowany
    > stara sie praktycznie nadmiernie podkreslic ogrom wlasnej straty.

    To wszystko teoria, i "słuszna racja" - ale w teorii.

    Uwierz, to niezbyt przyjemne uczucie, takiej bezradności, jak trafisz
    na debila/debilkę w todze.

    "Sąd dał wiarę zeznaniom poszkodowanej, bo wykonuje ona zawód adwokata,
    czyli wymagający odpowiedzialności i uczciwości".

    I jesteś w dupie, bo sąd może sobie zasądzić że szkoda na zdrowiu była
    choćby na podstawie zeznania parkingowego pana Miecia "mówiła mi że ją
    boli, jak wysiadała tego dnia po stłuczce z samochodu".

    Sąd ma swobodę w ocenie dowodów, praktycznie nieograniczoną.

    I praktycznie NIC sędziemu za durny wyrok nie zrobią.

    --
    Pozdro
    Massai