  • Data: 2010-01-06 21:52:05
    Temat: Re: pozwany o utrate wartosci
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan waza dzban" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7583e165-5d1f-4148-9f7f-e81bef48f9e4@h9g2000yqa
    .googlegroups.com...
    >Sytuacja - zmieniam pas (w prawą stronę) a w tym samym czasie ktoś
    >zmienia w lewą. W efekcie mojej nieuwagi dochodzi do kolizji w skutek
    >której stłuczone zostały oba samochody - mój i poszkodowanej.
    >Spisane zostało oświadczenie, w którym bezposrnie przyznaje się do
    >winy.
    >Poszkodowana zgłasza sprawę do mojego zakładu ubezpieczeń celem
    >likwidacji szkody.

    >Następnego dnia - dzwoni do mnie i informuje, że w nawiązaniu do faktu
    >iż jej pojazd ma 4 miesiące - albo się dogadamy - albo drogą sądowną
> [...]

    Uprzejmie Panią poinformować, że z wszelkiego rodzaju roszczeniami finansowe
    może zwracać się do zakładu ubezpieczeń, w którym wykupiłeś polisę
    obejmującą WSZELKIE następstwa wypadków komunikacyjnych. Jeśli natomiast
    będzie od Ciebie domagać się nadal jakichś pieniędzy, pójdziesz na Policję z
    informacją, że chce od Ciebie wyłudzić pieniądze.

    Jurand.