  • 1. Data: 2011-06-20 11:49:34
    Temat: poznac
    Od: magdalenkakrk90 <pucha13@_NOSPAM_interia.pl>

    witajcie ejstem z krakowa;p
    chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie
    podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a
    motocyklisci sa super:)

  • 2. Data: 2011-06-20 11:51:08
    Temat: Re: poznac
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, magdalenkakrk90 <pucha13@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > witajcie ejstem z krakowa;p
    > chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie
    > podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a
    > motocyklisci sa super:)

    Amil? Newrom?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-20 11:53:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    http://pmk-krakow.org

    > Amil? Newrom?

    Przeciez Magda napisala ze fajnego, tak ?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-06-20 11:53:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "magdalenkakrk90" <pucha13@_NOSPAM_interia.pl> napisał w
    wiadomości news:8b0adb7fe0887719d3238a82727888b6$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > witajcie ejstem z krakowa;p
    > chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie
    > podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a
    > motocyklisci sa super:)

    Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy przyjadą nawet z
    Poznania. Może zlot jakiś u Ciebie sie zrobi...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-06-20 11:59:14
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy
    > przyjadą nawet z Poznania. Może zlot jakiś u Ciebie sie
> [...]

    Raczej nalot ;)
    Ale pomysł dobry, trzeba bo do faqa dopisać. Ogłoszenia
    matrymonialne tylko ze zdjęciem.
    --

    morghul

  • 6. Data: 2011-06-20 12:00:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Amil?

    Ze mnia kawal chama, poza tym mam juz psa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2011-06-20 12:55:37
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-20 13:59, morghul pisze:

    > Raczej nalot ;)
    > Ale pomysł dobry, trzeba bo do faqa dopisać. Ogłoszenia
    > matrymonialne tylko ze zdjęciem.

    Słusznie :)

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara

  • 8. Data: 2011-06-20 14:21:42
    Od: marider <m...@g...pl>

    > Ze mnia kawal chama, poza tym mam juz psa.

    http://demotywatory.pl/97475/Kolacja-kwiaty-prezenty

    Pies nie przeszkadza, chyba ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-06-20 22:46:25
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Słusznie :)

    W swim suit ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-06-21 08:02:22
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Cze, 13:53, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy przyjadą nawet z
    > Poznania. Może zlot jakiś u Ciebie sie zrobi...

    Zapytam bardziej doswiadczonych jak to sie dzieje, ze takie propozycje
    koncza sie zwykle na jednym poscie?

    Po calkiem konkretnej, rzeczowej i do tego dowcipnej odpowiedzi
    zainteresowana w mgnieniu oka znika z forum.
    Nawet nie mozna sobie inteligentnie pokonwersowac...

    Zawsze myslalem, ze precle maja w sobie ten przyciagajacy magnetyzm.
    Wzmocniony "scigaczem" nie powinien pozostawic zadnej kobiety
    obojetna. Wyglada jednak, ze to dziala w zla strone.
    --
    amos