  • 1. Data: 2011-06-20 11:40:01
    Temat: (market) Kufry boczne Givi (Suzuki bandit 650 / 2007).
    Od: WITO <w...@g...com>

    Witam, podobno raz w roku można zaspamować... Otóż mam do sprzedania
    kufry boczne Givi do (Suzuki Bandit 650 model rok. 2007):

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1677803641

    Użyte jeden raz. Gratis dorzucam oryginalne torby w rozmiarze
    pasującym do kufrów. Nówki, z metką.

    Było tak, że kupiłem moto i miałem śmiałe plany wypraw. Skończyło się
    tak, że śmigam wyłącznie po mieście i kufry nie są mi potrzebne.
    Stoją, zajmują miejsce. może komuś się przydadzą. Bo mi kasa przed
    wakacjami na pewno ;-)

    Polecam.

    pzdr
    WITO