  • 71. Data: 2011-08-19 20:31:05
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 22:21, Artur Maśląg pisze:

    > Przecież są - na Androida ze 2 lata już...

    Przecie na linuxa się nie da napisać wirusa. On jest absolutnie
    "bezpieczny".

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 72. Data: 2011-08-19 21:37:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ceny są w cennikach, zasady działania Androida w pierdyliardzie materiałów
    > w internecie. Wystarczy spojrzeć i się zapoznać, najlepiej PRZED
    > demonstracją połowie biura jak zajebiście nowy telefon ściąga filmiki HD z
    > jutuba.

    Ceny w cennikach są za usługę transmisji danych, z której klient nie
    korrzysta.

    Klient nie kupuje Androida. Jakby kupował Androida, to wiedziałby jakie są
    skutki uboczne.
    Przeciętny klient idzie do przedstawiciela firmy komórkowej, przedłuża umowę
    i prosi o telefon za "1 zł". Dostaje fajnie wyglądający nowy aparat,
    przekłada SIM-a i idzie do domu. W tym czasie, bez jego wiedzy zostaje
    obciążany opłatami za transmisję danych. Nawet jeśli następnego dnia
    przeczyta instrukcję, to i tak musi zapłacić za niezamówioną usługę
    transmisji danych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 73. Data: 2011-08-19 21:58:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.08.2011 22:31, ALEX pisze:

    > Przecie na linuxa się nie da napisać wirusa. On jest absolutnie
    > "bezpieczny".

    napisać się da. Gorzej z uruchomieniem, tym bardziej gorzej z tym ze
    jako user nie masz możliwości uszkodzenia systemu.
    Druga sprawa to fakt ze "na Androida" to są programy w javie, a nie
    programy "na linuksa" cokolwiek by to znaczyło

    ToMasz

  • 74. Data: 2011-08-19 22:25:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Jaki autobus? "Kupiłem" telefon za 1zł. Co mnie obchodzi Twoje wożenie
    > ludzi? W swoim autobusie to możesz nawet kury hodować, nic mi do tego.
    z całym szacunkiem, ale Waldek podał pewien przykład. Ty natomiast z tym
    "co nie obchodzi" przypominasz mi moją matkę staruszkę. kupiłeś
    przedmiot? cena nie gra roli. Jest Twój - ty decydujesz co z nim
    zrobisz. wyrządzisz za pomocą przedmiotu komuś krzywdę - poniesiesz
    konsekwencje. wyrządzisz sobie krzywdę - poniesiesz konsekwencje.

    > (...)

    > Jak widać nie masz bladego pojęcia o demokracji oraz o pewnych zasadach
    > tzw. współżycia społecznego.
    moim zdaniem ma pojęcie, i to doskonałe. PRzy czym nie twierdzę ze to są
    dobre zasady, ale obowiązują. Skoro supermarket może obniżyć cene o 50%,
    to sprzedając za 100% kradnie? Przyzwoitość podpowiada ze tak, prawo ze
    nie. Skoro ktoś Ci zaoferował transfer i sprzęt - okradł Cię? W jaki
    sposób? nie informując ze to kosztuje? Sory winetu mój teść ma 82 lata i
    jak jego motorolka f3 zaczęła wysyłać sms do Wielkiej Brytanii, to
    "kapnął się" po 6zł. ( popularne "uszkodzenie" w motorolach) sześć
    złotych to były 3 dni, a nie 1000zł!

    > Co do tej grupy "inteligentniejszych"
    > - naprawdę śmieszne są te próby obrażania innych, sugerujące ich
    > ułomność umysłową. Świadczą one nie najlepiej o autorze takich
    > wypowiedzi.
    Tak. Mamy kolegę z manią wyższości. Zbadał swoje IQ, a następnie dopisał
    z przodu jedynkę. Mimo wszystko czy stwierdzenie ułomności umysłowej w
    stosunku do osoby która "nie ogarnia" jak działa android, dlaczego
    pogoda na ekranie sie zmienia (itd)... jest nietrafne?

    > A gdzie ja się czepiam smartfona? To Twoje imaginacje. Mowa była jak
    > najbardziej o naciąganiu klientów na zbędne wydatki.
    chmmm zgadzam sie. Naciąganie na _zbędne_ wydatki. Przeciętny polak, z
    telefonem z ekranem dotykowym, wifi, i nawigacją. w jakiej części
    wykorzystuje urządzenie? 15%? czyli 85% naciągnęli go na niepotrzebne
    wydatki? Inaczej mówiąc każdy produkt wykorzystany w niewielkim stopniu
    powinien "podpaść" pod naciąganie!

    > Kupił to co mu sprzedali, albo co chciał. Nie Tobie oceniać, czy
    > chciał tylko telefonu, czy czegoś więcej.
    znowu widzę matkę z hasłem "a co mnie obchodzi". Właśnie ze przy
    płaceniu rachunku obchodzi. niema za darmo.
    > Do tego czegoś więcej
    > nadal nie potrzeba internetu.
    ale jak ktoś jest całe życie "co nie obchodzi" to nie poczyta o
    androidze, nie zastanowi sie dlaczego pogoda jest aktualna.

    > PDA jakoś też nie wymagały internetu
    > on-line, bądź w ogóle.
    słusznie użyty czas przeszły.

    > Ty chyba naprawdę chcesz ludziom zwyczajnie naubliżać od półmózgów :)
    > Smartfon czymś, co mam niby poprawić ich ego oraz dać możliwość
    > pochwalenia się przed innymi?
    poczytaj grupę. co tydzień:
    pytanie: jaki smatrfon z wifi i gps
    - po co ci gps i wifi
    potem sie okazuje ze telefon ma gps, niema nawigacji. ma wifi, ale jego
    przeglądarka nie obsługuje YT, strony banku i 75% stron www. po co komu
    takie urządzenie? Waldek Ci napisał

    ToMasz

    PS a wspominał ktoś ze owe rachunki będą ( pod pewnymi warunkami) anulować?

  • 75. Data: 2011-08-19 23:06:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-19 23:37, yabba pisze:
> [...]
    > transmisję danych. Nawet jeśli następnego dnia przeczyta instrukcję,
    > to i tak musi zapłacić za niezamówioną usługę transmisji danych.

    Chyba o to chodzi?
    Play decyduje się na "amnestię"

    http://www.pcworld.pl/news/374075/Play.decyduje.sie.
    na.amnestie.html?utm_source=mail&utm_campaign=newsle
    tter%20-%20PC%20World&utm_medium=Aktualnosci%20PC%20
    World%20(html)#utm_source=mail&utm_campaign=newslett
    er
    - PC World&utm_medium=Aktualnosci PC World (html)

    --
    animka

  • 76. Data: 2011-08-20 04:24:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 23:58, ToMasz pisze:

> [...]
    > Druga sprawa to fakt ze "na Androida" to są programy w javie, a nie
    > programy "na linuksa" cokolwiek by to znaczyło

    Znaczy jego nieudolność jest jego najlepszym zabezpieczeniem? Niezłe.

  • 77. Data: 2011-08-20 06:54:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Jakie wbudowane w telefon? Czy Ty aby czytasz co napisano? Smartfon
    > to krzyżówka telefonu z PDA. Telefon robi swoje, PDA robi swoje
    > i człowiek ma spore możliwości rozbudowy funkcjonalności - choćby
    > przez instalację kolejnych aplikacji. Terminarze, odczyt i prezentacja
    > plików różnorakich formatów, nawigacje, mapy, różne programy
    > biznesowe. Nadal nie ma potrzeby dostępu do internetu, a w
    > w szczególności online.

    Docent, nie teoretyzuj - powiedziałby Friedmann. Mamy drugą dekadę XXI
    wieku, a Ty kopiujesz ulotki reklamowe z czasów Nokii 9000.

    Po kolei:
    terminarz - jakoś nie znam nikogo, kto prowadziłby terminarz PDF one,
    raczej każdy synchronizuje go z outlookiem czy innym lotusem
    Odczyt i prezentacja rożnych plików - te pliki są teleportowane do telefonu
    telepatycznie (jak sama nazwa wskazuje), oglądane i... Pewnie znów
    telepatycznie odsyłane gdzieś.
    Nawigacje - tak, tu masz rację, konieczność posiadania Windows Mobile u 90%
    użytkowników jest związana z posiadaniem pirackiejj kopii automapy czy
    innego to Tomtoma. Ale to i tak promil, bo większość używa biedronkowej
    wersji mapymap za 199 zł. Nie na telefonie, na dedykowanym PDN.
    Różne programy biznesowe... No różne, pewnie pasjans i saper.
    Reasumując: albo chcesz mieć gadżet, żeby zaszpanować, albo smartfon z
    dostępem do sieci: głupia prognoza pogody, mail, ostatnio fejsbunio.
    Przeważa pierwsza grupa (to ta od oszukanych przez Play), ale tendencje idą
    w stronę sieci.

    M.

  • 78. Data: 2011-08-20 07:14:15
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-19 21:43, ALEX wrote:
    > Blutuf i inne takie tam, dodatki.
    > Jak rozumiem do reszty nie potrafisz się odnieść ?

    Zaczynam dostrzegać sens w tych dywagacjach: smartphone "nie potrzebuje
    połączenia z siecią", bo to kosztuje. A BT nie.

    Fakt, do słit fotek, filmów o gimnazjalistce z psem i dzwąkóf styknie.
    Miłej zabawy.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 79. Data: 2011-08-20 07:15:15
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-19 21:48, Waldek Godel wrote:

    > Żadnego mobilnego systemu poza debilnie ustawioną starą symbianową Nokią
    > nie da się zawirusować po BT

    Zwracam uwagę, że tytuł dyskusji to "poziew zbiorowy" - może nie chodzi
    o sądy, a o nudę?

  • 80. Data: 2011-08-20 07:18:05
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-19 21:36, Artur Maśląg wrote:

    > Jakie wbudowane w telefon? Czy Ty aby czytasz co napisano? Smartfon
    > to krzyżówka telefonu z PDA. Telefon robi swoje, PDA robi swoje

    Oświecasz nas, doprawdy. Może coś więcei o smartphonach - to taki
    nieodkryty temat.

    Ciągnąc metaforę Waldka - na razie macie autobus, którym wozicie ludzi
    zamkniętych tam i z powrotem. Czyli wbrew temu, do czego autobus stworzono.