    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Date: Sat, 20 Aug 2011 00:25:59 +0200

    > Jaki autobus? "Kupiłem" telefon za 1zł. Co mnie obchodzi Twoje wożenie
    > ludzi? W swoim autobusie to możesz nawet kury hodować, nic mi do tego.
    z całym szacunkiem, ale Waldek podał pewien przykład. Ty natomiast z tym
    "co nie obchodzi" przypominasz mi moją matkę staruszkę. kupiłeś
    przedmiot? cena nie gra roli. Jest Twój - ty decydujesz co z nim
    zrobisz. wyrządzisz za pomocą przedmiotu komuś krzywdę - poniesiesz
    konsekwencje. wyrządzisz sobie krzywdę - poniesiesz konsekwencje.

    > (...)

    > Jak widać nie masz bladego pojęcia o demokracji oraz o pewnych zasadach
    > tzw. współżycia społecznego.
    moim zdaniem ma pojęcie, i to doskonałe. PRzy czym nie twierdzę ze to są
    dobre zasady, ale obowiązują. Skoro supermarket może obniżyć cene o 50%,
    to sprzedając za 100% kradnie? Przyzwoitość podpowiada ze tak, prawo ze
    nie. Skoro ktoś Ci zaoferował transfer i sprzęt - okradł Cię? W jaki
    sposób? nie informując ze to kosztuje? Sory winetu mój teść ma 82 lata i
    jak jego motorolka f3 zaczęła wysyłać sms do Wielkiej Brytanii, to
    "kapnął się" po 6zł. ( popularne "uszkodzenie" w motorolach) sześć
    złotych to były 3 dni, a nie 1000zł!

    > Co do tej grupy "inteligentniejszych"
    > - naprawdę śmieszne są te próby obrażania innych, sugerujące ich
    > ułomność umysłową. Świadczą one nie najlepiej o autorze takich
    > wypowiedzi.
    Tak. Mamy kolegę z manią wyższości. Zbadał swoje IQ, a następnie dopisał
    z przodu jedynkę. Mimo wszystko czy stwierdzenie ułomności umysłowej w
    stosunku do osoby która "nie ogarnia" jak działa android, dlaczego
    pogoda na ekranie sie zmienia (itd)... jest nietrafne?

    > A gdzie ja się czepiam smartfona? To Twoje imaginacje. Mowa była jak
    > najbardziej o naciąganiu klientów na zbędne wydatki.
    chmmm zgadzam sie. Naciąganie na _zbędne_ wydatki. Przeciętny polak, z
    telefonem z ekranem dotykowym, wifi, i nawigacją. w jakiej części
    wykorzystuje urządzenie? 15%? czyli 85% naciągnęli go na niepotrzebne
    wydatki? Inaczej mówiąc każdy produkt wykorzystany w niewielkim stopniu
    powinien "podpaść" pod naciąganie!

    > Kupił to co mu sprzedali, albo co chciał. Nie Tobie oceniać, czy
    > chciał tylko telefonu, czy czegoś więcej.
    znowu widzę matkę z hasłem "a co mnie obchodzi". Właśnie ze przy
    płaceniu rachunku obchodzi. niema za darmo.
    > Do tego czegoś więcej
    > nadal nie potrzeba internetu.
    ale jak ktoś jest całe życie "co nie obchodzi" to nie poczyta o
    androidze, nie zastanowi sie dlaczego pogoda jest aktualna.

    > PDA jakoś też nie wymagały internetu
    > on-line, bądź w ogóle.
    słusznie użyty czas przeszły.

    > Ty chyba naprawdę chcesz ludziom zwyczajnie naubliżać od półmózgów :)
    > Smartfon czymś, co mam niby poprawić ich ego oraz dać możliwość
    > pochwalenia się przed innymi?
    poczytaj grupę. co tydzień:
    pytanie: jaki smatrfon z wifi i gps
    - po co ci gps i wifi
    potem sie okazuje ze telefon ma gps, niema nawigacji. ma wifi, ale jego
    przeglądarka nie obsługuje YT, strony banku i 75% stron www. po co komu
    takie urządzenie? Waldek Ci napisał

    ToMasz

    PS a wspominał ktoś ze owe rachunki będą ( pod pewnymi warunkami) anulować?