  • 61. Data: 2011-08-19 19:34:38
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 21:26:10 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jaki autobus? "Kupiłem" telefon za 1zł. Co mnie obchodzi Twoje wożenie
    > ludzi?

    Więc przynajmniej nie jęcz, że ciężko zaparkować i dużo pali (wersja dla
    upośledzonych intelektualnie: potrzebuje transmisji danych i trzeba za nią
    płacić zgodnie z wybraną przez siebie taryfą) minie znacznie więcej czasu,
    zanim rozmówca zorientuje się, że jesteś idiotą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 62. Data: 2011-08-19 19:36:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-19 21:07, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > [...]
    >
    > Wskaż te "nieograniczone możliwości" i wytłumacz, czemu mają akurat być
    > wbudowane w telefon.

    Jakie wbudowane w telefon? Czy Ty aby czytasz co napisano? Smartfon
    to krzyżówka telefonu z PDA. Telefon robi swoje, PDA robi swoje
    i człowiek ma spore możliwości rozbudowy funkcjonalności - choćby
    przez instalację kolejnych aplikacji. Terminarze, odczyt i prezentacja
    plików różnorakich formatów, nawigacje, mapy, różne programy
    biznesowe. Nadal nie ma potrzeby dostępu do internetu, a w
    w szczególności online.

  • 63. Data: 2011-08-19 19:43:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-19 21:34, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > płacić zgodnie z wybraną przez siebie taryfą) minie znacznie więcej czasu,
    > zanim rozmówca zorientuje się, że jesteś idiotą.

    Jak widzę standardowa zagrywka i brak odpowiedzi na postawione
    wcześniej pytania. Przy okazji jak zwykle próba przypisywania
    innym "upośledzenia intelektualnego".

    Baw się dobrze.

  • 64. Data: 2011-08-19 19:43:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 21:31, Waldek Godel pisze:

    > eee. a po co antywirus w urządzeniu nie podłączonym do internetu?
    > Po co w ogóle antywirus w telefonie? Taka moda w dyskotekach?

    Blutuf i inne takie tam, dodatki.
    Jak rozumiem do reszty nie potrafisz się odnieść ?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 65. Data: 2011-08-19 19:48:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 21:43:55 +0200, ALEX napisał(a):

    > Blutuf i inne takie tam, dodatki.
    > Jak rozumiem do reszty nie potrafisz się odnieść ?

    Żadnego mobilnego systemu poza debilnie ustawioną starą symbianową Nokią
    nie da się zawirusować po BT

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 66. Data: 2011-08-19 19:53:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-19 21:48, Waldek Godel pisze:

    > Żadnego mobilnego systemu poza debilnie ustawioną starą symbianową Nokią
    > nie da się zawirusować po BT

    Linuksiarze też takie głodne kawałki opowiadali...

  • 67. Data: 2011-08-19 20:00:26
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 21:48, Waldek Godel pisze:

    > Żadnego mobilnego systemu poza debilnie ustawioną starą symbianową Nokią
    > nie da się zawirusować po BT

    Ale da się doinstalować w xuj aplikacji, a te nie potrzebują połączenia
    z netem.

  • 68. Data: 2011-08-19 20:01:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 22:00:26 +0200, ALEX napisał(a):

    > Ale da się doinstalować w xuj aplikacji, a te nie potrzebują połączenia
    > z netem.

    I po to potrzebujesz antywirusa?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 69. Data: 2011-08-19 20:10:35
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 19 08 2011 22:01, Waldek Godel pisze:

    > I po to potrzebujesz antywirusa?

    A co sądzisz że prędzej czy później nie powstaną wirusy na mobilne OSy?
    To tylko kwestia czasu. Jako windziarz wolę być przygotowany na
    najgorsze, żeby nie obudzić się z ręką w nocniku.

  • 70. Data: 2011-08-19 20:21:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-19 22:10, ALEX pisze:

    > A co sądzisz że prędzej czy później nie powstaną wirusy na mobilne OSy?
    > To tylko kwestia czasu. Jako windziarz wolę być przygotowany na
    > najgorsze, żeby nie obudzić się z ręką w nocniku.

    Przecież są - na Androida ze 2 lata już...