  • 111. Data: 2011-08-22 08:23:41
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-21 22:53, J.F. pisze:

    > No tak, ale jak sie wszyscy przyzwyczaja do "chmury", to ktos odkryje
    > ze po co ten BT ?

    Nie wiem co będzie za jakiś czas, ale chyba nie o tym dyskutujemy? :)

    > W telefonach zostanie - do sluchawek :-)

    A nie do samochodu jako "terminal mode"? Chociaż nie - tam to również
    kabel :) Zresztą - ludzie BT przesyłają sobie najróżniejsze rzeczy.

    > IMO - problem nie w lacznosci, tylko w prezentacji.

    Prezentacja to kolejna kwestia. Tutaj smartfony jednak dają radę.

    > Danych w emailach niekoniecznie jest duzo - ale zalaczniki moga byc rozne.

    Owszem, ale jak już chcesz korzystać z emaili to trzeba zapewnić jakieś
    medium transmisyjne.

    > Z emaili w ogole to sporo. Co zaraz robi problem jak z nich korzystac na
    > wyjezdzie.

    Miałem na myśli emaili w telefonie. Zresztą to już potrafiły "zwykłe"
    telefony. Kwestia tego, jaki procent użytkowników korzysta z tego, a
    jeśli już, to jak intensywnie. Jak korzystam raczej sporadycznie,
    ale zdarzają się momenty bardziej intensywnej eksploatacji. Nie jest
    to jednak żaden dowód na to, że telefon mam mi nabijać transfer w sobie
    znanych celach. Synchronizować mogę w zasięgu WiFi.

    > No wlasnie - chetnie bym sie dowiedzial :-)

    :)

  • 112. Data: 2011-08-22 08:25:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-22 10:18, Waldek Godel pisze:
> [...]
    -for-exchange/faq-for-mail-for-exchange

    > ja tam widzę pusty FAQ

    To niemożliwe - SOA #1

  • 113. Data: 2011-08-22 08:46:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    -for-exchange/faq-for-mail-for-exchange

    >ja tam widzę pusty FAQ

    Musisz sobie wykupic pakiet internetowy, zeby ci sie przegladarka
    zaktualizowala :-P

    >Niezależnie od tego co tam kiedyś było, to i tak się nic nie zmienia.
    >Od
    >strony telefonu jest dokładnie tak samo.

    To wlasnie jest od strony telefonu.

    A dwa ciekawe pytania
    What is Mail for Exchange (MfE)?
    What happens when I uninstall the Mail for Exchange Client off my
    device?

    Czyli dodatkowa aplikacja. Choc kto wie, moze w obecnych juz
    standardowo zaszyta - faktycznie mam jakies ustawienia do poczty
    Exchange, bede musial potestowac.

    J.

  • 114. Data: 2011-08-22 09:02:00
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > No jak nie jak tak?
    > Dla przykładu taka stronka:
    > http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business%20Pr
    oduct%20and%20Services/Bar%20Code%20Scanning/Scan-eq
    uipped%20Mobile%20Computers
    > Ciężkie pieniądze to kosztuje. I jak dobrze mimo to się sprzedaje....
    > W dodatku z pewnych określonych powodów jeszcze długo nie będzie tam czego
    > innego.

    I całe szczęście, setki (tysiące) przedstawicieli handlowych wysyła z tras
    zamówienia do centrali uzywając PDA z aplikacją pod WM.
    Niepokojące jest to, że Motorola jest już chyba ostatnim przyczułkiem dla
    takich urządzeń, HP zaprzestało produkcji iPaq-ów 114 i 214 i nie zapowiada
    nic w zamian:-( HTC też chyba odpuścił maszynki heavy duty...

    JA

  • 115. Data: 2011-08-22 09:07:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 10:46:10 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > device?
    >
    > Czyli dodatkowa aplikacja. Choc kto wie, moze w obecnych juz

    To już wynika z chorej filozofii Nokii która zrobiła to jako ekstra
    aplikację - pisałem zresztą, że obsługa jest kulawa, bo MfE ma własny
    inbox, kalendarz itp, to jest chore właśnie.
    Ale w porównaniu z tym, jak bardzo chore jest obecnie zmuszanie ludzi do
    korzystania z Nokia Mail (niezależnie od tego czy chcą czy nie) to głupoty
    MfE to mały pikuś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 116. Data: 2011-08-22 09:08:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > A dwa ciekawe pytania
    > What is Mail for Exchange (MfE)?
    > What happens when I uninstall the Mail for Exchange Client off my

    No i zapomniałem - głupie pomysły Nokii nie mają nic wspólnego z domyslnymi
    ustawieniami serwera o których pisałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 117. Data: 2011-08-22 09:20:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 11:02:00 +0200, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > takich urządzeń, HP zaprzestało produkcji iPaq-ów 114 i 214 i nie zapowiada
    > nic w zamian:-( HTC też chyba odpuścił maszynki heavy duty...

    Nie tyle sama Motorola, co Symbol który został przez Motkę przejęty jakiś
    czas temu. Sporo sprzętu nosi obydwa loga na obudowie, bo Symbol był znany
    i szanowany w branży od lat.
    HTC wciąż ma w ofercie modele z WM - choć ciężko to znaleźć w typowym
    salonie sprzedaży.
    Jest też kilka małych, choć nie tak zupełnie nieznanych firm które wciąż
    oferują sprzęt i będą oferowały. Co więcej - Windows CE i WM są i jeszcze
    długo będa oferowane do zakupu jako licencje przez Microsoft, wlaśnie z
    tego powodu.
    Bo dziki bezmyślny pęd lemingów na rynku spowodował, że WM to jest ostatni
    system nadający się do systemów embedded i takim pozostanie już chyba na
    zawsze.
    iOS nie jest licencjonowany wcale, zresztą obowiązuje monokultura
    sprzętowa, wróć, bałwochwalczy kult jedynie słusznego sprzętu.
    Android, WP i Bada poszły w kompletnie posranym kierunku i oprogramowanie
    nie ma żadnego dostępu do sprzętu, przez co chcąc dodać np. czytnik kodów
    paskowych trzeba by dopisać kawałek systemu i własnoręcznie przerabiać SDK,
    ewentualnie robić chore (żeby nie powiedzieć posrane) wolty jak to robią
    ci, którzy wbrew zdrowemu rozsądkowi usiłują wykazać, że na gejfonie jednak
    się da (np. czytnik kart płatniczych podpinany pod gniazdko słuchawek,
    brrrr).

    Przez to WM zdecydowanie nie zostanie ani popularny ani znany, ale zostanie
    żywy przez wieeeele lat. W końcu zostanie wyparty przez jakieś popaprane
    rozwiązania możliwe do zastosowania w gejfonach i androidach typu oddzielny
    skaner kodów (czy inne urządzenie) będące oddzielnym komputerem i pchające
    efekty swoich działań po WLAN do gejfona.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 118. Data: 2011-08-22 09:26:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    >No i zapomniałem - głupie pomysły Nokii nie mają nic wspólnego z
    >domyslnymi
    >ustawieniami serwera o których pisałem.

    Ja tez nie pytalem o serwery, tylko o telefony, bo tak nie bardzo
    sobie przypominam zeby takie ustawienia byly ..

    I wcale to niekoniecznie jest glupie, wrecz powiedzialbym ze bardzo
    rozsadne.

    A z ciekawostek tamze - mozna wyslac i odebrac plik vcl.

    J.

  • 119. Data: 2011-08-22 09:27:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 11:26:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Ja tez nie pytalem o serwery, tylko o telefony, bo tak nie bardzo
    > sobie przypominam zeby takie ustawienia byly ..

    Ale myśmy o serwerach rozmawiali, zapewne nie zauważyłeś, może to za
    skomplikowane...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 120. Data: 2011-08-22 09:27:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >do
    >korzystania z Nokia Mail (niezależnie od tego czy chcą czy nie) to

    Hm, nie znam sprawy, ale zmuszanie do korzystania z google chmury jest
    oczywiscie w najlepszym porzadku ?

    J.