eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpożiew zbiorowy - PlejRe: pożiew zbiorowy - Plej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Date: Sun, 21 Aug 2011 20:01:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 86
    Message-ID: <j2rh5b$5ap$1@news.onet.pl>
    References: <2...@b...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl>
    <1g6hz4jfu01zk$.9p17kohaoapt$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: host-76.54.pxs.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313949675 5465 93.157.76.54 (21 Aug 2011 18:01:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 18:01:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015062
    [ ukryj nagłówki ]

    ---- Wiadomość oryginalna ----
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Grupy dyskusyjne: pl.misc.telefonia.gsm
    Wysłano: 21 sierpnia 2011 14:52
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej

    > Dnia Thu, 18 Aug 2011 17:26:12 +0000 (UTC), Maciej Bebenek
    > napisał(a):
    >>> http://blogplay.pl/2011/08/play-nie-oszukuje-kliento
    w/
    >> Gest ładny, chociaż wszystkich problemów nie roziwązuje.
    >> No i oczywiście krzyk będzie, że zmuszają...
    >> :-)
    >
    > Bo zmuszaja.

    Tak, zmuszają na tej samej zasadzie, jak np. "zmusza" kogoś
    Państwo do odpowiedzialności za swoje działania - za szkody
    wyrządzone.


    > Poza tym ja tu czegos nie rozumiem:

    Nie tylko Ty nie rozumiesz, nieścisłości jest cała masa. I
    tu i w miejscach gdzie pokrzywdzeni podają więcej danych..

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,10124
    518,Rachunki_na_ponad_1000_zl_za_sciaganie_danych__K
    lienci.html

    > "W połowie kwietnia włączono dla mojego numeru telefonu pakiet
    > internetowy w wysokości 500 MB. .... Gdy kupowaliśmy
    > smartfony, nie zostaliśmy poinformowani o tym, żeby kupić
    > pakiet internetowy. Poza tym wykupiliśmy je mimo to, a i tak
    > mamy problem."
    >
    > To jak to w koncu jest - sprzedano klientowi "stary" pakiet,
    > nowy jest dopiero od niedawna, czy telefon sie rozbrykal i
    > dopiero teraz nadaje jak glupi ?

    Problem w tym, że tu się nic "kupy nie trzyma". Od 28
    lutego 2011 były oferty "All Inclusive" z "lejkiem" i
    bez rozróżnienia na to czy korzysta się z netu od P4,
    czy od Plus.

    Jeśli to była stara taryfa, to faktycznie klient mógł
    zapłacić za korzystanie z "drogiego" netu od Plus, bo
    mógł tego nie zablokować. Bez konkretów (taryfa plus
    pakiety) komentowanie tej publikacji jest khm niezbyt
    sensowne,

    Natomiast coś takiego:

    "Włączono też program pokazujący, ile danych mój smartfon ściągnął
    danego dnia. Około 17 maja dostałam informację, że limit 500 MB
    został wyczerpany. Wydało mi się to niemożliwe, bo sporadycznie
    korzystam z internetu, przeglądam pocztę, aktualizuję prognozę
    pogody, czasem przeglądam informacje w lokalnych portalach
    internetowych - opowiada nasza czytelniczka. Jeszcze bardziej się
    zdziwiła, gdy dostała rachunek na... 1200 złotych."

    budzi moje wielkie zdumienie. W końcu widac że Klient (pal
    licho płeć) po informacji o wykorzystaniu limitu NIC z tym
    faktem nie robi, nie sprawdza co jest przyczyną, nie chce
    tego wyjaśnic, nie zważając na nic korzysta z telefonu! To
    ma być normalne zachowanie w takiej sytuacji?

    Kolejną "nieścisłością" jest to, że aplikację do obsługi
    Play24 udostępniło znacznie poźniej niż 17 maja, ciekawe
    więc co klientowi "włączono" (zwracam uwagę: włączono, a
    nie klient włączył, ciekawe) co klient używał? Gdyż beta
    "mobilnego" play24 została udostępniona 28 lipca:
    http://blogplay.pl/2011/07/play-24-mobile-dostepne-o
    d-dzis/

    Równie ważne i ciekawe co jeszcze zainstalował, co mogło
    mieć wpływ na rachunki.

    Jeśli to jest reprezentatywny przypadek (można mieć spore
    obawy że tak jest), to ktoś z grupy pl.misc.telefonia.gsm
    ma chyba racje uważając że P4(w osobie rzecznika Gruszki)
    powinni "poszkodowani" po rękach całować za zgodę na to
    by nastąpiło umorzenie należności, pod warunkiem zmiany
    abonamentu na dostosowany do faktycznego profilu klienta.

    --
    Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka
    glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
    Albert Einstein (1879-1955)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: