eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpożiew zbiorowy - PlejRe: pożiew zbiorowy - Plej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Date: Sun, 21 Aug 2011 13:31:48 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 105
    Message-ID: <nt3ibz874rpx$.haare30jewii$.dlg@40tude.net>
    References: <j2fm6r$qbj$1@news.onet.pl> <j2g867$t6t$1@news.task.gda.pl>
    <j2g9k4$l8e$1@inews.gazeta.pl> <j2hk0i$l5u$1@news.task.gda.pl>
    <j2ii35$6gc$1@inews.gazeta.pl> <j2ik81$dd2$1@inews.gazeta.pl>
    <j2imjm$klb$1@inews.gazeta.pl> <j2ip0i$s4i$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@l...institute.com> <j2it87$b9b$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@l...institute.com> <j2j2pi$t7u$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@l...institute.com> <j2m826$pv1$1@mx1.internetia.pl>
    <w...@l...institute.com> <j2m9mj$28q$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j2mdfr$lmh$1@mx1.internetia.pl>
    <j2mnto$23m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313926291 19875 82.143.187.50 (21 Aug 2011 11:31:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Aug 2011 11:31:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015051
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 00:25:59 +0200, ToMasz napisał(a):
    >> Jak widać nie masz bladego pojęcia o demokracji oraz o pewnych zasadach
    >> tzw. współżycia społecznego.
    > moim zdaniem ma pojęcie, i to doskonałe. PRzy czym nie twierdzę ze to są
    > dobre zasady, ale obowiązują. Skoro supermarket może obniżyć cene o 50%,
    > to sprzedając za 100% kradnie? Przyzwoitość podpowiada ze tak, prawo ze
    > nie.

    To troche nie tak - ale marza 100% w handlu to zahacza o zlodziejstwo.
    Jak widac tego pseudotaksowkarza ukarali w pierwszej instancji.

    > Skoro ktoś Ci zaoferował transfer i sprzęt - okradł Cię? W jaki
    > sposób? nie informując ze to kosztuje? Sory winetu mój teść ma 82 lata i
    > jak jego motorolka f3 zaczęła wysyłać sms do Wielkiej Brytanii, to
    > "kapnął się" po 6zł. ( popularne "uszkodzenie" w motorolach) sześć
    > złotych to były 3 dni, a nie 1000zł!

    Nie znam sprawy, ale przyznasz ze cos tu jest nie tak.
    6zl oczywiscie mozna przebolec, ale przeciez mogl sie zorientowac po 600zl.
    Albo po 6000.

    Z jednej strony wolnosc gospodarcza, a z drugiej - jak ci operator
    sprzedaje smartfona, skonfigurowanego wedle swoich zyczen, to powinien co
    najmniej ostrzec klienta "uwaga, produkt spowoduje naliczenie co najmniej
    500MB miesiecznie".

    >> A gdzie ja się czepiam smartfona? To Twoje imaginacje. Mowa była jak
    >> najbardziej o naciąganiu klientów na zbędne wydatki.
    > chmmm zgadzam sie. Naciąganie na _zbędne_ wydatki. Przeciętny polak, z
    > telefonem z ekranem dotykowym, wifi, i nawigacją. w jakiej części
    > wykorzystuje urządzenie? 15%? czyli 85% naciągnęli go na niepotrzebne
    > wydatki?

    No, cos w tym jest :-)

    > Inaczej mówiąc każdy produkt wykorzystany w niewielkim stopniu
    > powinien "podpaść" pod naciąganie!

    Tylko ze ich sprzedawcy zazwyczaj nie dzwonia do ludzi i nie namawiaja :-)
    A operator tak. I w dodatku jeszcze odpowiednio cenniki ustawia.

    I tak patrzac szerzej - to cos mi sie wydaje ze im to jak najbardziej
    odpowiada ze moga klienta naciagnac na tych kilkanascie zl za internet
    stalego abonamentu.



    >>> 1, kupił smartfona mimo, że potrzebuje telefonu
    >> Kupił to co mu sprzedali, albo co chciał. Nie Tobie oceniać, czy
    >> chciał tylko telefonu, czy czegoś więcej.
    > znowu widzę matkę z hasłem "a co mnie obchodzi". Właśnie ze przy
    > płaceniu rachunku obchodzi. niema za darmo.

    Chcial ambitnego telefonu, a sprzedali mu facebooka, twittera, automatyczne
    aktualicje i ch* jeden wie co jeszcze - co bedzie musial teraz co miesiac
    oplacac.

    Przy okazji pietnuje Nokie - "nowa lepsza wersja programu mapowego, czy
    zaktualizowac". No i nieopatrznie zaktualizowalem ... i wszystkie mapy
    poooszly. I teraz trzeba sciagac nowe mapy, a to juz pare GB.
    Po czym sie okazalo ze sie nie mieszcza na karcie, i nie wiem - inne
    aplikacje sie rozpanoszyly, czy zostaly stare wersje.
    Trzeba bedzie wszystko usunac i ponownie sciagnac.
    Dobrze ze to mialo miejsce po urlopie a nie w srodku.


    > ale jak ktoś jest całe życie "co nie obchodzi" to nie poczyta o
    > androidze, nie zastanowi sie dlaczego pogoda jest aktualna.

    Ale przeciez moze byc multum rozwiazan, niekoniecznie obciazajacych
    kieszen. Poza tym moge wcale nie ogladac pogody, i dopiero przy
    reklamowaniu faktury dowiedziec sie ze w telefonie jest zawsze aktualna i
    dlatego rachunek jest taki wysoki.

    >> Ty chyba naprawdę chcesz ludziom zwyczajnie naubliżać od półmózgów :)
    >> Smartfon czymś, co mam niby poprawić ich ego oraz dać możliwość
    >> pochwalenia się przed innymi?
    > poczytaj grupę. co tydzień:
    > pytanie: jaki smatrfon z wifi i gps
    > - po co ci gps i wifi
    > potem sie okazuje ze telefon ma gps, niema nawigacji. ma wifi, ale jego
    > przeglądarka nie obsługuje YT, strony banku i 75% stron www. po co komu
    > takie urządzenie? Waldek Ci napisał

    No ale o czym to ma swiadczyc ?
    Ze smartfona wyroznia sie tym ze mozna na nim YT poogladac ?
    Czy ze dziala na nim 90% stron, a nie tylko 10% ?
    Ze ma wifi, bo bez wifi YT sie nie obejrzy ?
    Ze jest dla machochistow ktorzy uwielbiaja malutkie ekraniki zamiast sobie
    na komputerze odpalic ?

    > PS a wspominał ktoś ze owe rachunki będą ( pod pewnymi warunkami) anulować?

    No i swietnie tylko czemu "Mamy jednak jeden istotny warunek. Klient musi
    przejść na nową taryfę All Inlcusive, która gwarantuje sprawne działanie
    smartfona oraz pełne bezpieczeństwo klienta"

    Uczciwie to by bylo : anulujemy oplaty za transmije danych w tym i
    nastepnym rachunku. Dostarczymy klientowi poprawiona instrukcje, i bedzie
    mial wybor - zablokowac niechciane transmisje danych lub przejsc na nasze
    nowe pakiety.

    P.S. a te nowe pakiety to nie sa pod jakims wzgledem gorsze ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: