  • Data: 2011-08-21 10:45:46
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 06:54:53 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

    > Po kolei:
    > terminarz - jakoś nie znam nikogo, kto prowadziłby terminarz PDF one,
    > raczej każdy synchronizuje go z outlookiem czy innym lotusem

    No to jedna juz znasz - mnie.
    Nie mam tych zadan tak duzo, i najwygodniej zapanowac nad tym recznie.

    > Odczyt i prezentacja rożnych plików - te pliki są teleportowane do telefonu
    > telepatycznie (jak sama nazwa wskazuje), oglądane i... Pewnie znów
    > telepatycznie odsyłane gdzieś.

    No i tu sie w mare zgadzamy - niby mozna kabelkiem, ale z reguly bedzie
    e-mailem.

    > Nawigacje - tak, tu masz rację, konieczność posiadania Windows Mobile u 90%
    > użytkowników jest związana z posiadaniem pirackiejj kopii automapy czy
    > innego to Tomtoma. Ale to i tak promil, bo większość używa biedronkowej
    > wersji mapymap za 199 zł. Nie na telefonie, na dedykowanym PDN.

    No i to niestety nie jest takie proste.
    Za 199 (a nawet 159) dostajesz mape Polski, i to byc moze w wersji lite.
    Cala europa kosztuje drozej.
    Nawigacja w samochodzie - kolejny uciazliwy gadzet do przypinania,
    chowania, zabierania bo ukradna. O ilez byloby fajniej gdyby telefon mogl
    pelnic taka role. No i czasem sie przydaje takze poza samochodem, chocby
    zeby do niego w obcym miescie wrocic :-)
    Oczywiscie off-line.

    Niestety - na dzis wychodzi na to ze ani nokia ani android troche jednak
    nie dorastaja do zadania.

    > Różne programy biznesowe... No różne, pewnie pasjans i saper.
    > Reasumując: albo chcesz mieć gadżet, żeby zaszpanować, albo smartfon z
    > dostępem do sieci: głupia prognoza pogody, mail, ostatnio fejsbunio.

    A po ch* w biznesie FB ? Albo prognoza pogody ? :-)
    Do prognozy nie trzeba az smartfona, maile .. to zalezy w czym zalaczniki.

    No i to nie wymieniles zadnego powod zeby telefon sie laczyl nieproszony w
    srodku nocy, transmitowal nie wiadomo co i rachunki nabijal.

    J.