  • Data: 2012-04-12 10:39:03
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jm63c2$f8j$1@node2.news.atman.pl...

    > A co mają powiedzieć ci, którzy nie mają samochodów, a mimo wszystko,
    > będąc członkami wspólnoty, muszą dokładać się do utrzymania miejsc
    > parkingowych? To nie jest chamstwo?

    Mają prawo z niego korzystać. Mogą zaprosić gościa, mogą kupić sobie
    samochód, mogą parkować samochód wypożyczony. Nikt im tego nie zabrania.

    Mam wrażenie, że cała dyskusja jest
    > rozdmuchiwana przez biedotę, której nie stać na wykupienie sobie miejsca
    > do parkowania i dorabiają ideologię, bo im się miejsce należy :->

    Głupszego argumentu "bogaczu" nie znalazłeś?
    W dużych miastach, gdzie problem jest dotkliwszy, płatne miejsca parkingowe
    schodzą na pniu.
    Na nowych osiedlach prawie wszystkie miejsca parkingowe/garaże są płatne. I
    jest ich zawsze za mało.

    > To się nazywa zawiść panowie. Ten cham, sąsiad, znalazł miejsce i na nim
    > postawił swojego grata, a przecież mój golf ma tylko 16 lat, a nie 20
    > jak ten jego szrot. Na mojego mogą połaszczyć się złodzieje, więc musi
    > stać pod samymi oknami, a ten jego maluch to zajmuje pół stanowiska i
    > tylko miejsce marnuje itd itd.

    Jeżeli naprawdę nie odróżniasz typowego wraku blokującego permanentnie
    miejsce parkingowe, od starego, ale sprawnego samochodu, to ta dyskusja nie
    ma sensu.