  • 51. Data: 2010-05-21 20:53:02
    Temat: Re: Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "d...@v...pl" <d...@v...pl> writes:

    > Się fatygować nie będę . Dawaj link do konkretnego zdjęcia , albo się
    > nie dziw.

    Plonk.

    MJ

  • 52. Data: 2010-05-21 21:07:16
    Temat: Re: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-19 15:19:09 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A taka grzeczna rzeczka była...
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/s/krudawa1/0.ht

    Soła Sołeczka maleńka rzeczka płynie przez góry jak jaszczureczka.
    Tak mi się wierszyk z podstawówki przpomniał.
    Warto ją było zobaczyć teraz.

    A tak poza tym, to nie pamiętacie, co ustalił kolega kierownik?
    To co płynie przez kraków, to nie Wisła tylko właśnie Soła.
    ;)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-05-21 21:12:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-19 19:55:58 +0200, Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki

    > moich kilka
    > raczej mało reportażowych, ale zawsze coś.
    >
    > http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=144648

    Najlepsze zdjęcia z powodzi jakie widziałem.

  • 54. Data: 2010-05-24 19:32:15
    Temat: Re: [powódź] Wrocław
    Od: Ziemo <n...@e...pl>

    gietrzy pisze:
    > Jak w temacie.

    Kozanów. Pewnie wszycsy widzieli we wszystkich możliwych mediach, też w
    sumie powielałem te kadry, ale coś mniej typowego tez się trafiło.

    http://lh3.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kKmMX5YnI/AAAAAA
    AAFzA/fuZqlFp4RLI/20100521_0128.jpg
    http://lh6.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kL6U-Lb-I/AAAAAA
    AAF10/5YThBlN-AJw/20100522_0171.jpg
    http://lh5.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kMBVEK7fI/AAAAAA
    AAF2E/TnAdx2zJmtg/20100522_0175.jpg
    http://lh6.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kMJdqbVRI/AAAAAA
    AAF2U/SANFbW3i3-s/20100522_0179.jpg
    http://lh3.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kNZnrPg0I/AAAAAA
    AAF44/rrjiCz0QkJw/20100522_0239.jpg
    http://lh4.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_q9IBTF0NI/AAAAAA
    AAF8A/DAK9lOpv05Y/20100523_0207.jpg
    http://lh5.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_q9-34fQVI/AAAAAA
    AAF90/_WO8Xua3yBE/20100523_0312.jpg

    --
    Ziemo

  • 55. Data: 2010-05-25 12:30:25
    Temat: Re: Wrocław
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 24 Maj, 21:32, Ziemo <n...@e...pl> wrote:

    > Kozanów. Pewnie wszycsy widzieli we wszystkich możliwych mediach, też w
    > sumie powielałem te kadry, ale coś mniej typowego tez się trafiło.
    >
    > http://lh3.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kKmMX5YnI/AAAAAA
    AAFzA/fuZqlFp4RLI...http://lh6.ggpht.com/_hnMdybFfBs
    c/S_kL6U-Lb-I/AAAAAAAAF10/5YThBlN-AJw...http://lh5.g
    gpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kMBVEK7fI/AAAAAAAAF2E/TnAdx2
    zJmtg...http://lh6.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_kMJdqbVR
    I/AAAAAAAAF2U/SANFbW3i3-s...http://lh3.ggpht.com/_hn
    MdybFfBsc/S_kNZnrPg0I/AAAAAAAAF44/rrjiCz0QkJw...http
    ://lh4.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_q9IBTF0NI/AAAAAAAAF8
    A/DAK9lOpv05Y...http://lh5.ggpht.com/_hnMdybFfBsc/S_
    q9-34fQVI/AAAAAAAAF90/_WO8Xua3yBE...

    > --

    A szerokokątny ci zalało?

    Gdyby nie podpis w temacie, to raczej ciężko byłoby się domyśleć, że
    fotki przedstawiają zalany Kozanów.

  • 56. Data: 2010-05-25 12:32:25
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 20 Maj, 23:36, Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki

    ... albo sąsiada.

  • 57. Data: 2010-05-25 13:26:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
    > Gdyby nie podpis w temacie, to raczej ciężko byłoby się domyśleć, że
    > fotki przedstawiają zalany Kozanów.

    Ale to nie są zdjęcia dla firmy ubezpieczeniowej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 58. Data: 2010-05-25 15:22:15
    Temat: Re: Krak i reszta - gdzie zdjęcia? - Kalisz
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.05.2010 Anonymouse <j...@g...pl> napisał/a:
    > On 20 Maj, 23:36, Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki

    Kalisz:

    http://www.media-lab.com.pl/~serek/IMG_1362.JPG

    Półwysep Aniołów.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 59. Data: 2010-05-26 06:51:19
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Anonymouse pisze:

    > A szerokokątny ci zalało?

    Na 18mm trzeszczał, że chce jeszcze więcej, a więcej nie mam, więc się na niego
    obraziłem ;-)

    --
    Ziemo

  • 60. Data: 2010-05-27 21:39:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 24 of May 2010 21:32, Ziemo wrote:

    > Kozanów. Pewnie wszycsy widzieli we wszystkich możliwych mediach, też
    > w sumie powielałem te kadry, ale coś mniej typowego tez się trafiło.

    ... i wszędobylskie tłumy ciekawskich:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/powodz_wrona.jpg

    PS http://nb.homeunix.org/tmp/photo/powodz_odra.jpg

    --