  • 41. Data: 2010-05-20 12:16:11
    Temat: Re: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=144648

    Kolorki wgniatają, u Qby puryzm u Janka przesłodzone a u ciebie złoty środek.
    Dzięki zupełnie inne spojrzenie na temat niż na "portalach".

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 42. Data: 2010-05-20 12:17:56
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Chciałem podziękować wszystkim za foty. Masakra!
    Wyrazy współczucia dla zalanych.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 43. Data: 2010-05-20 12:37:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki" napisał
    > moich kilka
    > raczej mało reportażowych, ale zawsze coś.
    >
    > http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=144648

    Wenecja, bez dwóch zdań.
    Świetne.

    adam

  • 44. Data: 2010-05-20 20:55:10
    Temat: Re: Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 19 Maj, 18:47, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Tu masz drugą stronę:
    >
    > http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=5716990
    1&postcount=941

    A skąd, to jest Wilga , a Rudawa jest tu :
    http://img185.imageshack.us/img185/7242/5181048.jpg
    poza murkiem , to już Wisła.
    Pozdro Marcin

  • 45. Data: 2010-05-20 21:36:09
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    W dniu 2010-05-20 14:17, gietrzy pisze:
    > Masakra!

    delikatnie ujmując :/

    > Wyrazy współczucia dla zalanych.

    mieszkam w krakowie, na szczęście dla mnie wyżej niż zalane tereny.
    wczoraj w nocy powtórzyłem "plener" i spotkałem gościa wychodzącego z
    zalanych domów (ok 24 w nocy) .... opisać się nie da :/
    facet szedł w wodzie po pas ....
    podejrzewam, że był sprawdzić co z jego dobytkiem ....

    --
    Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
    (wytnij _sp) p...@o...pl

  • 46. Data: 2010-05-20 22:00:05
    Od: p...@p...onet.pl

    Hmmm , jak ta szmira jest dla Ciebie swietna to coz....
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 47. Data: 2010-05-20 22:21:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał
    > Hmmm , jak ta szmira jest dla Ciebie swietna to coz....
    > Pozdrawiam

    Co "cóż" ?
    Bardzo fajne zdjęcia. Dobrze skadrowane, bardzo informacyjne.

    adam

  • 48. Data: 2010-05-21 07:17:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "d...@v...pl" <d...@v...pl> writes:

    1&postcount=941

    > A skąd, to jest Wilga , a Rudawa jest tu :

    Nie żadne 'a skąd', tylko pofatyguj się przewinąć do 4 zdjęcia.

    MJ

  • 49. Data: 2010-05-21 14:36:38
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 21 Maj, 09:17, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    901&postcount=941

    > Nie żadne 'a skąd', tylko pofatyguj się przewinąć do 4 zdjęcia.
    >
    >   MJ

    Się fatygować nie będę . Dawaj link do konkretnego zdjęcia , albo się
    nie dziw.
    Pozdro Marcin

  • 50. Data: 2010-05-21 20:45:29
    Od: "romek76" <r...@o...eu>