  • 31. Data: 2010-05-19 11:43:05
    Temat: Re: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał
    >>> A to Wisla:
    >>> http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_03.jpg
    >>
    >> Ja pierdzielę !
    >> Kiedy ostatni raz tak było ?
    >
    > Nigdy.

    No to za parę dni będzie co w Warszawie fotografować : (

    adam

  • 32. Data: 2010-05-19 13:02:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    > TO jest Rudawa, nie Wisla ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/woda2010_01.jpg

    Co jest po drugiej stronie tego mostu ?
    Bo woda sprawia wrazenie jakby stala a nie plynela ..

    J.

  • 33. Data: 2010-05-19 13:12:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    >
    > Co jest po drugiej stronie tego mostu ?

    Ujscie Rudawy do Wisly.

    > Bo woda sprawia wrazenie jakby stala a nie plynela ..

    No i slusznie, to co widac na zdjeciu, to nie sa wody Rudawy, tylko
    Wisly, ktora tak sie podniosla, ze wlala sie w koryto Rudawy pod prad.

    MJ

  • 34. Data: 2010-05-19 13:16:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    > Co jest po drugiej stronie tego mostu ?
    > Bo woda sprawia wrazenie jakby stala a nie plynela ..
    > J.

    Zapieprzajaca jak motorek Wisla.

    Moze tak byc ze to jest nie tyle woda naplywajaca z Rudawy do Wisly
    co cofka z Wisly do Rudawy...

  • 35. Data: 2010-05-19 13:19:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Moze tak byc ze to jest nie tyle woda naplywajaca z Rudawy do Wisly
    > co cofka z Wisly do Rudawy...

    A taka grzeczna rzeczka była...
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/s/krudawa1/0.ht

    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 36. Data: 2010-05-19 16:47:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    >
    > Co jest po drugiej stronie tego mostu ?

    Tu masz drugą stronę:

    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=5716990
    1&postcount=941

    MJ

  • 37. Data: 2010-05-19 17:55:58
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    moich kilka
    raczej mało reportażowych, ale zawsze coś.

    http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=144648

    --
    Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
    (wytnij _sp) p...@o...pl

  • 38. Data: 2010-05-19 20:25:33
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > W 1903 nie było bardziej?
    > http://dawny-krakow.blogspot.com/2008/08/powodzie-w-
    dawnym-krakowie-projekt.html

    a nie możecie Wiśle nowego koryta wykopać??

    w Poznaniu to rozwiązało kłopot.

  • 39. Data: 2010-05-20 05:34:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    dawnym-krakowie-proje
    > a nie możecie Wiśle nowego koryta wykopać??

    Koryto mamy juz wystarczajaco duze...

    > w Poznaniu to rozwiązało kłopot.

    Tak Ci sie tylko wydaje, niestety.

  • 40. Data: 2010-05-20 06:27:03
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Koryto mamy juz wystarczajaco duze...

    pisałem o przekopaniu nowego koryta ;-D

    > Tak Ci sie tylko wydaje, niestety.

    przed przekopaniem powodzie były częste np ta zalała wysoko Stary Rynek
    http://infobot.pl/r/1KNR
    po przekopaniu ani jednej choć nie raz zagrożenie było spore, w tym roku
    roztopy dały wysoki poziom Warty.