  • 1. Data: 2009-06-14 13:55:20
    Temat: potrzebuje kogos z ery - szukam bilingu
    Od: " pr" <k...@N...gazeta.pl>

    Ello,
    Do zarobienia kilka stowek - wszystko do dogadania - za informacje czy i o
    ile tak od kogo byl sms. Za text - kolejne kilka - kilkanascie stowek. Ktoś
    zainteresowany? kontak: gg 459607
    pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2009-06-14 13:58:21
    Temat: Re: potrzebuje kogos z ery - szukam bilingu
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Do zarobienia kilka stowek - wszystko do dogadania - za informacje czy i o
    > ile tak od kogo byl sms. Za text - kolejne kilka - kilkanascie stowek.
    > Ktoś

    POgodz się z tym że ona ma kochanka. Po co tracić kasę i jeszcze pakować się
    w paragrafy

    Adam

  • 3. Data: 2009-06-14 14:08:00
    Od: " " <k...@g...pl>

    > POgodz się z tym że ona ma kochanka. Po co tracić kasę i jeszcze pakować
    się
    > w paragrafy
    >
    > Adam

    :) Pogodziłem sie - ale chce mieć pewność a na brak kasy nie narzekam.
    Paragrafy tez jakies w zyciu by sie przydały - może siedziec od razu nie
    pojde:)

  • 4. Data: 2009-06-14 17:24:59
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał
    > :) Pogodziłem sie - ale chce mieć pewność a na brak kasy nie narzekam.
    > Paragrafy tez jakies w zyciu by sie przydały - może siedziec od razu nie
    > pojde:)

    Odpuść sobie. A nadmiar kasy oddaj potrzebującym.

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-06-14 19:18:09
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Odpuść sobie. A nadmiar kasy oddaj potrzebującym.

    no dobra, ale wyjaśnijcie o czym jest wątek? jak u kogoś ktoi ma biling
    sprawdzić do kogo dzwoni albo od kogo odbiera telefony żona? problem
    kochanka rozumiem jako tako, nie rozumiem techniki, o co chodzi?

  • 6. Data: 2009-06-14 19:21:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-14 21:18, Końrad(o) napisał:

    > no dobra, ale wyjaśnijcie o czym jest wątek? jak u kogoś ktoi ma biling
    > sprawdzić do kogo dzwoni albo od kogo odbiera telefony żona? problem
    > kochanka rozumiem jako tako, nie rozumiem techniki, o co chodzi?

    Przeczytaj dokładnie temat wątku

    PS. szuka wtyki u operatora ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-06-14 19:35:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 14:08:00 +0000 (UTC), k...@g...pl
    napisał(a):

    > :) Pogodziłem sie - ale chce mieć pewność a na brak kasy nie narzekam.
    > Paragrafy tez jakies w zyciu by sie przydały - może siedziec od razu nie
    > pojde:)

    ale te kilkanaście stówek, to mniej niż jedna pensja. Facet który by ci to
    dał, straci więcej niż jedną - straci wszystkie.
    W systemie opa można w logach sprawdzić kto grzebał w danych klienta, po
    wypłynięciu tych informacji, znalezienie tego kto to zrobił to kwestia
    minut. Zwłaszcza, że takie przypadki już były.
    Więc albo znajdziesz idiotę (ale wtedy jest wątpliwe czy on znajdzie co
    potrzebujesz) albo musiałbyś zapłacić tyle, żeby on już nie musiał
    pracować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-06-14 20:05:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > Więc albo znajdziesz idiotę (ale wtedy jest wątpliwe czy on znajdzie co
    > potrzebujesz) albo musiałbyś zapłacić tyle, żeby on już nie musiał

    Lepiej niech zainwestuje w detektywa. Będzie miał też fotki na pamiątkę. :)

  • 9. Data: 2009-06-14 20:17:26
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Lepiej niech zainwestuje w detektywa. Będzie miał też fotki na pamiątkę.
    > :)
    Jest bdobry film wzorcowy jak to zrobić: co mi zrobisz jak mnie złapiesz

  • 10. Data: 2009-06-15 15:59:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > W systemie opa można w logach sprawdzić kto grzebał w danych klienta, po
    > wypłynięciu tych informacji, znalezienie tego kto to zrobił to kwestia
    > minut. Zwłaszcza, że takie przypadki już były.

    w logach nie da sie grzebać ?