  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: potrzebuje kogos z ery - szukam bilingu
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 14 Jun 2009 20:35:23 +0100

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 14:08:00 +0000 (UTC), k...@g...pl
    napisał(a):

    > :) Pogodziłem sie - ale chce mieć pewność a na brak kasy nie narzekam.
    > Paragrafy tez jakies w zyciu by sie przydały - może siedziec od razu nie
    > pojde:)

    ale te kilkanaście stówek, to mniej niż jedna pensja. Facet który by ci to
    dał, straci więcej niż jedną - straci wszystkie.
    W systemie opa można w logach sprawdzić kto grzebał w danych klienta, po
    wypłynięciu tych informacji, znalezienie tego kto to zrobił to kwestia
    minut. Zwłaszcza, że takie przypadki już były.
    Więc albo znajdziesz idiotę (ale wtedy jest wątpliwe czy on znajdzie co
    potrzebujesz) albo musiałbyś zapłacić tyle, żeby on już nie musiał
    pracować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.