  • 1. Data: 2009-06-14 08:29:15
    Temat: problem z nokia n73
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    wgrałem ze strony noki program Font Magnifier do powiększania czcionki. Po
    zainstalowaniu program poprosił o zresetowniae telefonu. w trakcie resetu
    telefon długo ( kilka minut) nie reagował tylko był przyciemniony
    wyświetlacz więc wyjołem baterię bo niemogłem wyłaczyć telefonu inaczej a
    teraz przy włączeniu telefon uruchamia się do momentu pokazania na ekranie
    ekranu z napisem nokia i dalej stoi , żeby wyłaczyć trzeba wyjąć baterię i
    tak w koło.

  • 2. Data: 2009-06-14 09:57:21
    Temat: Re: problem z nokia n73
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Zrobiłem format karty i wszystko wróciło ale chciałem zainstalować jeszce
    raz ten program i zainstalowałem w pamięci telefonu teraz mam ten sam efekt
    tylko telefonu to juz nie sformatuję . Klops totalny . Nokia daje program
    który psuje telefon.

  • 3. Data: 2009-06-14 17:30:57
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Bynio"

    > Nokia daje program który psuje telefon.

    Niedobra Nokia, niedobra... Czyste zło - można powiedzieć.

    M.

  • 4. Data: 2009-06-14 20:56:50
    Od: "Endi" <h...@g...com>

    Użytkownik "Bynio" <b...@i...pl> napisał:

    > teraz mam ten sam efekt tylko telefonu to juz nie sformatuję

    Tzn nie możesz czy nie umiesz?

  • 5. Data: 2009-06-15 05:21:51
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Endi" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tzn nie możesz czy nie umiesz?

    udało mi się tylko z estraciłem wszystkie dane z telefonu ale przynajmniej
    sie uruchamia :D