  • Data: 2017-03-14 09:18:19
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2017 o 08:47, szerszen pisze:

    > Pozostaje nadal kwestia upewnienia się przez pieszego, że mógł na to przejście
    wejść. Na filmie widać, że ryj w kierunku pojazdu odrkęca dopiero w monecie jak
    słyszy klakson, albo pisk gum przy hamowaniu. Wcześniej dość dziarsko lazł po pasach.
    > Po tym i po tym, że jednak został z tych pasów zdjęty mimo starań kierowcy
    wnioskować można, że jednak wymusił swoje pierszeństwo ;)

    Naprawdę nie wiem jak z wami dyskutować - jest w PoRD napisane, że
    pieszy ma pierwszeństwo - no jest. Koleś zdejmuje go na ostatnim pasie a
    wy dalej widzicie winę kierowcy.

    Powinno się katalogować takich jak wy i w razie jakby kogoś pieprznęli
    na przejsciu informować sędziego o waszej obecności na liście
    kierowników "pieszemu nie trzeba ustępować na przejściu".

    Shrek