-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net> <o9v0a0$e7f$1@dont-email.me>
<58c4470a$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<58c46922$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<oa1rqk$t06$1@news.mixmin.net> <oa2t3d$omq$1@node2.news.atman.pl>
<oa2tnl$rh2$1@news.mixmin.net> <oa2v8v$scl$1@dont-email.me>
<58c506b6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<X...@1...0.0.1>
<oa3a1r$12c$3@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3dec$12c$6@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3kih$def$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa45dm$35e$4@node1.news.atman.pl>
<58c67ccd$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<oa68dt$9q1$1@node1.news.atman.pl>
<58c6a889$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<oa6bs1$9q1$6@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <oa6bs1$9q1$6@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
Date: Mon, 13 Mar 2017 16:14:48 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 63
Message-ID: <58c6b769$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.175.206
X-Trace: 1489418089 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 83.27.175.206:51275
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601874
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oa6bs1$9q1$...@n...news.atman.pl...
W dniu 13.03.2017 o 15:11, J.F. pisze:
>>> Jesteś też za takimi relacjami dla tiry-osobówki? Bo uzasadnienie
>>> byłoby identyczne.
>
>> Ale przeciez tak jest - tir wyjezdza na glowna, i dalej sie juz
>> zatrzymuje tylko na swiatlach.
>Poważnie n trójkątach i stopach tnie na pałę?
Po to jest glowna, zeby nie bylo trojkatow ani stopow :-)
Czasem sa swiatla, czasem trafia w bardziej glowna - ale to juz z
rzadka.
>>>> Tu akurat na filmie sytuacja bardzo dwuznaczna.
>>> Ciekawe, że tylko w azjatyckiej części Europy budzi takie
>>> dwuznaczności.
>> To zapodaj na jakas niemiecka, francuska, wloska i angielska grupe.
>> Przebieganie przez jezdnie raczej nigdzie nie jest tolerowane/mile
>> widziane.
>Przecież on nie przebiegał - wszedł normalnie. Potem spierdalał -
>problem w tym, że w tym samym kierunku co kierownik. W sumie dobrze
>spierdalał - kto by się spodziewał, że ktoś na pustej jezdni zajmie
>prawy pas - wiadomo, że lewy rządzi;)
Trudno mi powiedziec ktorym samochod jechal - srodkowym czy prawym.
Gdyby sie zatrzymal, to by go kierownik ominal, gdyby szedl
normalnie - to mam wrazenie ze tez by kierownik zdazyl przed nim, a
jemu sie biegac zachcialo.
No coz - jak to znajoma mowila: popatrzec kto, pisnac klaksonem i
- jesli chlop - omijac za, bo na pewno przyspieszy,
- jesli baba - hamowac, bo nie wiadomo co zrobi :-)
>>> I to kolejny przejaw rozsądku - mogą łazieć gdzie chcą, ale
>>> ustępują,
>>> albo łazić po0 przejściach i wtedy ty ustępujesz. W efekcie można
>>> by
>>> zmniejszyć ilość przejść.
>> No i co lepsze - jak pieszy ma poczekac w wyznaczonych miejscach, w
>> zamian zyskujac jakas tam ochrone,
>A jaka ochronę - bo na razie wynika z tego, że żadną.
Chocby taka, ze tu bedzie wyplata z OC pojazdu, a obok bylby regres z
AC :-)
Poza tym kierowca ma uwazac, zwolnic, a nawet ustapic pierwszenstwa.
A bez przejscia to nic.
>> A korkow w tych miasteczkach nie ma ?
>> Bo jak pieszy ma przejsc, gdy w obie strony ciag pojazdow ?
>No widzisz - a jakoś sobie radzą. Wychodzi na to, że jednak z jakiś
>powodów jesteśmy głupsi i u nas się nie da. A w to że mamy znacznie
>niższe IQ jakoś mi się nie chce wierzyć.
No wiesz, moze byc np po amerykansku.
Jacy piesi, przeciez kazdy ma samochod :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.17 16:35 Shrek
- 13.03.17 17:09 J.F.
- 13.03.17 20:01 Budzik
- 13.03.17 20:01 Budzik
- 13.03.17 17:55 re
- 13.03.17 20:17 Mateusz Bogusz
- 13.03.17 21:15 Shrek
- 13.03.17 21:16 Shrek
- 13.03.17 21:22 Shrek
- 14.03.17 05:00 Budzik
- 14.03.17 08:47 szerszen
- 14.03.17 09:18 Shrek
- 14.03.17 09:30 Shrek
- 14.03.17 11:52 J.F.
- 14.03.17 11:57 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=
- 2024-10-04 Katowice => DevOps Engineer (Azure) <=