  • Data: 2017-03-13 17:09:19
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oa6e7g$9q1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.03.2017 o 16:14, J.F. pisze:

    >Czy my ten sam film widzimy? Najpierw ci pieszy wbieg na jezdnię,
    >potem

    Nie na jezdnie, ale wyraznie widac, ze wchodzi normalnie, idzie ... i
    nagle zaczyna biec, aby trafic prosto pod samochod.

    >nie widać z którego pasa na który zmieniał? Bo odnoszę wrażenie, że
    >tyy wiesz i widzisz co chcesz. A akurat z nagraniem ciężko
    >dyskutować.

    akurat na poczatku nagrania to widac samochod jadacy po linii
    dzielacej dwa pasy. Co bylo wczesniej - tego nie widac.

    >Tak - wina pieszego - spierdalał nie tam gdzie chciał kierowca. Daj
    >już spokój.
    >EOT- bo nawet oczywiste fakty widoczne jak na dłoni w filmiku
    >prubujesz przeinaczać.

    Na filmie to akurat najwyrazniej widac ze pieszy zaczal biec, aby
    zderzyc sie z pojazdem :-)

    J.