-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
Date: Mon, 13 Mar 2017 15:54:59 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 39
Message-ID: <oa6bs1$9q1$6@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net> <o9v0a0$e7f$1@dont-email.me>
<58c4470a$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<58c46922$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<oa1rqk$t06$1@news.mixmin.net> <oa2t3d$omq$1@node2.news.atman.pl>
<oa2tnl$rh2$1@news.mixmin.net> <oa2v8v$scl$1@dont-email.me>
<58c506b6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<X...@1...0.0.1>
<oa3a1r$12c$3@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3dec$12c$6@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa3kih$def$4@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oa45dm$35e$4@node1.news.atman.pl>
<58c67ccd$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<oa68dt$9q1$1@node1.news.atman.pl>
<58c6a889$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.189.27.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1489416897 10049 91.189.27.4 (13 Mar 2017 14:54:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Mar 2017 14:54:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <58c6a889$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601870
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.03.2017 o 15:11, J.F. pisze:
>> Jesteś też za takimi relacjami dla tiry-osobówki? Bo uzasadnienie
>> byłoby identyczne.
>
> Ale przeciez tak jest - tir wyjezdza na glowna, i dalej sie juz
> zatrzymuje tylko na swiatlach.
Poważnie n trójkątach i stopach tnie na pałę?
>>> Tu akurat na filmie sytuacja bardzo dwuznaczna.
>> Ciekawe, że tylko w azjatyckiej części Europy budzi takie dwuznaczności.
>
> To zapodaj na jakas niemiecka, francuska, wloska i angielska grupe.
> Przebieganie przez jezdnie raczej nigdzie nie jest tolerowane/mile
> widziane.
Przecież on nie przebiegał - wszedł normalnie. Potem spierdalał -
problem w tym, że w tym samym kierunku co kierownik. W sumie dobrze
spierdalał - kto by się spodziewał, że ktoś na pustej jezdni zajmie
prawy pas - wiadomo, że lewy rządzi;)
>> I to kolejny przejaw rozsądku - mogą łazieć gdzie chcą, ale ustępują,
>> albo łazić po0 przejściach i wtedy ty ustępujesz. W efekcie można by
>> zmniejszyć ilość przejść.
>
> No i co lepsze - jak pieszy ma poczekac w wyznaczonych miejscach, w
> zamian zyskujac jakas tam ochrone,
A jaka ochronę - bo na razie wynika z tego, że żadną.
> A korkow w tych miasteczkach nie ma ?
> Bo jak pieszy ma przejsc, gdy w obie strony ciag pojazdow ?
No widzisz - a jakoś sobie radzą. Wychodzi na to, że jednak z jakiś
powodów jesteśmy głupsi i u nas się nie da. A w to że mamy znacznie
niższe IQ jakoś mi się nie chce wierzyć.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.17 16:14 J.F.
- 13.03.17 16:35 Shrek
- 13.03.17 17:09 J.F.
- 13.03.17 20:01 Budzik
- 13.03.17 20:01 Budzik
- 13.03.17 17:55 re
- 13.03.17 20:17 Mateusz Bogusz
- 13.03.17 21:15 Shrek
- 13.03.17 21:16 Shrek
- 13.03.17 21:22 Shrek
- 14.03.17 05:00 Budzik
- 14.03.17 08:47 szerszen
- 14.03.17 09:18 Shrek
- 14.03.17 09:30 Shrek
- 14.03.17 11:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz