  • 1. Data: 2017-03-10 18:50:26
    Temat: potrącenie na pasach
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pieszy uciekał, ale się nie udało.

    Młody mężczyzna potrącony na przejściu w Olsztynie.

    http://tinyurl.com/zwbzkeu

    --
    Piter

    slow down school ahead

  • 2. Data: 2017-03-10 20:57:30
    Temat: Re: potrącenie na pasach
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.03.2017 o 18:50, PiteR pisze:
    > Pieszy uciekał, ale się nie udało.
    >
    > Młody mężczyzna potrącony na przejściu w Olsztynie.
    >
    > http://tinyurl.com/zwbzkeu

    100% wypadków na przejściach dla pieszych, wynika z tego że pieszy nie
    patrzy czy jest wolne. CZy kierowca go dostrzegł, czy hamulce nie uległy
    awarii.....

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-03-10 21:32:37
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Mar 2017 20:57:30 +0100, ToMasz napisał(a):

    > 100% wypadków na przejściach dla pieszych, wynika z tego że pieszy nie
    > patrzy czy jest wolne. CZy kierowca go dostrzegł, czy hamulce nie uległy
    > awarii.....

    Wtargniecie! Zapomniałeś o wtargnięciu przed nadjeżdżający pojazd. Ten film
    to klasyczny przykład wtargnięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2017-03-10 21:36:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-03-10 18:50, PiteR wrote:
    > Pieszy uciekał, ale się nie udało.

    uciekal? nie byl nawet w 1/3 kiedy zdecydowal sie wbiec na pas na ktorym
    poruszalo sie auto

    tytul artykulu lekko nietrafiony

  • 5. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Pieszy uciekał, ale się nie udało.
    >
    > Młody mężczyzna potrącony na przejściu w Olsztynie.
    >
    > http://tinyurl.com/zwbzkeu

    Typowy brak umiejetnosci przechodzenia przez ulice.
    Pusta droga a ten musi sie pchac pod auto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 6. Data: 2017-03-11 08:42:12
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 23:00, Budzik pisze:
    > Typowy brak umiejetnosci przechodzenia przez ulice.
    > Pusta droga a ten musi sie pchac pod auto.

    "Kamery zarejestrowały, że kierowca zmienił pas ruchu tuż przed
    przejściem ze środkowego na prawy, co dodatkowo wprowadziło w błąd
    uciekającego pieszego"

    Byli po prostu na kolizyjnym i niestety obydwaj wybrali tą samą w
    rezultacie złą drogę ucieczki :)
    Jeden nie patrzy, drugi zapierdala i mamy efekt.

    https://www.youtube.com/watch?v=UVIuiOWm6XM&feature=
    youtu.be&t=84

  • 7. Data: 2017-03-11 13:06:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 08:42, spider pisze:

> [...]
    > rezultacie złą drogę ucieczki :)
    > Jeden nie patrzy, drugi zapierdala i mamy efekt.

    Materiału nie oglądałem.

    W starych podręcznikach doskonalenia techniki jazdy były opisy, jak
    reagować na ludzi lub poszczególne gatunki zwierząt.
    Typowo kura przebiegając przez drogę w sytuacji zagrożenia zawsze wraca
    do siebie, nawet jak jej zostało jeszcze pół metra do przebiegnięcia.
    Psy wybierają najczęściej krótszą trasę. Natomiast niektóre zwierzęta
    (nie pamiętam, może króliki, może zające, może koty) wieczorem czy w
    nocy potrafią "zgłupieć" i biec do świateł nadjeżdżającego pojazdu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-03-11 14:24:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 13:06, Adam pisze:
> [...]
    > (nie pamiętam, może króliki, może zające, może koty) wieczorem czy w
    > nocy potrafią "zgłupieć" i biec do świateł nadjeżdżającego pojazdu.

    No a jak reagować na ludzi?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-03-11 16:13:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 14:24, Liwiusz pisze:

    > No a jak reagować na ludzi?

    Były rozpiski na rejony Polski, były wskazówki dla innych krajów
    (Czechosłowacja, ZSRR, Jugosławia, itp).
    Szczegółów nie pamiętam.
    Zresztą część informacji się zdezaktualizowała - np. techniki
    "przebijania" się przez zapory z samochodów czy spychanie z innych
    pojazdów z jezdni: wtedy były na ogół pojazdy tylno-napędowe. Przewrót
    Aaltonena łatwo takim zrobić. Przednionapędowym nie robiłem.

    Ale moje książki leżą kilkaset kilometrów ode mnie - szczegółów nie mam
    jak sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2017-03-11 17:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

> [...]
    > rezultacie złą drogę ucieczki :)
    > Jeden nie patrzy, drugi zapierdala i mamy efekt.

    A wystarczyło 3 sekundy poczekać zamiast przechodzić widzac pojedynczy
    samochód na pustej drodze...

    Dzis chyba na Katowickiej w Poznaniu też ktoś się rano spieszył... i
    wylądował pod zawracającym tirem.
    Chyba nie było co zbierać...
    A tam jest 50 z perspektywą 40 za pare metrów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch