eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 24 Nov 2015 19:17:45 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <n329kh$unm$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me> <n2sfvo$sbe$1@node2.news.atman.pl>
    <n2sil7$1tf$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <n2sofg$npt$1@dont-email.me> <n2tk4i$vl$1@mx1.internetia.pl>
    <n2to8b$nqk$1@dont-email.me> <n2vneu$oan$1@mx1.internetia.pl>
    <n305e5$93p$1@dont-email.me> <n30771$bam$1@mx1.internetia.pl>
    <n3098f$pt6$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1448389073 31478 78.10.177.126 (24 Nov 2015 18:17:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Nov 2015 18:17:53 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <n3098f$pt6$1@dont-email.me>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:689144
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Mario"

    >
    >>>
    >>> U nas pewnie nikomu się faktycznie nie będzie chciało. Ale w stanach
    >>> skrzyknąć się i zrobić pozew zbiorowy to żaden problem. Sądzę, że przy
    >>> podejrzeniach o celowe uszkadzanie sprzętu w takie działania przeciwko
    >>> producentowi włączyłoby się państwo.
    >>> ---
    >>> Gdzie Ty tu widzisz uszkadzanie ?! Jak rozumiem chodziło o to, by
    >>> przestał działać z upływem gwarancji
    >>
    >> Np. wspomniany moduł w oprogramowaniu mający jakoby powodować
    >> niewłaściwą pracę urządzenia po zadanym czasie.
    >> ---
    >> To nie uszkodzenie. Urządzenie nie zjarało się tylko przestało działać.
    >
    > Jeśli nie działa to jest uszkodzone.
    > ---
    > Nie dociera do Was, że urządzenie po gwarancji ma prawo nie działać ?

    Bzdura. Urządzenie ma prawo przestać działać na skutek naturalnego
    zużycia elementów. A tak swoją drogą to ważna jest rękojmia, a nie
    gwarancja. Rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego za wady
    fizyczne i prawne. I tu ciekawostka:
    "Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z
    tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił[29]."
    Tak wiec, jeśli producent skrycie zamontował element lub program,
    którego zadaniem jest doprowadzenie do nieprawidłowej pracy urządzenia
    po upływie zadanego czasu, to ewidentnie urządzenie ma ukrytą wadę,
    która była podstępnie wprowadzona do urządzenia przez producenta.
    ---
    Obawiam się, że 2-letnia gwarancja producenta wyczerpuje temat
    odpowiedzialności sprzedawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: