  • Data: 2009-06-12 08:28:17
    Temat: Re: positiv - laminat z TME - pytanie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Sundayman,
    >
    > Friday, June 12, 2009, 1:00:16 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie lubię kogutka i mam go w killfile od jego pierwszych występów na
    > pl.misc.samochody. Ale jeszcze bardziej nie lubię bezsensownego
    > dziadowania i pyskowania na grupie. Dlatego też polecam:
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan                            mailto:r...@p...pl
    > Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :)

    To mi krzywdę zrobiłeś tym killfile. Wychodzi że masz inteligencję mojego kota.
    Jak czegoś nie widzi to uważa że tego nie ma. Ile Ty masz lat. Wychodzi że głowa
    radziecka a rozum jak u dziecka. Ja wole przeciwników wysyłać na peron tutaj
    http://ntg.bocznica.org/. Za dużo ich tam nie ma. Tak że sobie specjalnie nie
    pomędzisz.