  • 11. Data: 2009-11-27 17:47:40
    Temat: Re: porząek w torbie- dobre zwyczaje :-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    l...@l...localdomain napisal:
    > Masz aparat z twardym dyskiem? :P

    Mialem. Z microdrivem :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-11-27 20:19:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <l...@l...localdomain> napisał:

    > Masz aparat z twardym dyskiem? :P
    >
    > Sam się też kiedyś na to złapałem.

    Mam obawy, że nie tylko twardemu dyskowi pole magnetyczne mogłoby
    zaszkodzić. Namagnesowanie drobnych elementów stalowych (z czego są robione
    np. listki przysłony w obiektywie?) może zakłócić działanie delikatnej
    mechaniki.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2009-11-27 20:23:30
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <l...@l...localdomain> napisał:

    > Masz aparat z twardym dyskiem? :P
    >
    > Sam się też kiedyś na to złapałem.

    Jeszcze tytułem uzupełnienia - mam trochę do czynienia z dużymi magnesami i
    ich efekty działania potarfią być dość trudne do pzrewidzenia - np. zegarki
    elektroniczne zwykle uszkodzeniu w polu magnetycznym nie ulegają, ale...
    potrafią sie zresetowac, bo pole przyciąga baterię na tyle silnie, że
    przemieszcza się wewnątrz zegarka dociskając się do jednego styku i tracąc
    kontakt z drugim...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 14. Data: 2009-11-28 08:05:38
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hepc8o$jhh$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

> [...]
    > np. listki przysłony w obiektywie?) może zakłócić działanie delikatnej

    Nie powiem nie, zwróciłem tylko uwagę na to, że pamięci to akurat zwisa
    i powiewa. W aparacie jest kilka sprężynek, których pogięcie może być
    fatalne. Wspomniane listki przysłony. Może jeszcze czujniki położenia
    (nie wiem jak są konstruowane). Generalnie nie chciałbym, żeby ktoś mi
    aparat potraktował silnym elektromagnesem. Ale o zdjęcia na karcie bym
    się akurat nie martwił.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 15. Data: 2010-01-01 23:07:23
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 27 of Nov 2009 12:11, de Fresz wrote:

    > Też zawsze tak uważałem. Niestety nie każda torba to umożliwia

    Moja torba - wyskość mniejsza niż długość - umożliwia tylko taki sposób.

    > i jest to pod kątem wykorzystania przestrzeni dość nieekonomiczny sposób.

    Ja przyczepiłem rzepami półeczkę na której opiera się obiektyw,
    a pod półeczką trzymam płaskie drobiazgi. Z góry przestrzeń
    nad obiektywem wypełnia zwinięty pasek.

    --
    nb