  • 1. Data: 2013-03-09 12:16:09
    Temat: porty usb w kompie
    Od: s...@g...com

    Laptop Sony z W7 na pokładzie.
    Stara mysz mi się znudziła. Kupiłem nową.
    Właczam w TEN SAM port i nie działa.
    Restart kompa - nadal nic(dioda świeci).
    Już mam pisać na grupe z pytaniem o co chodzi.
    Ale zaczynam kombinować ...
    Zmieniam port. Hurrra działa.

    Podpinam starą myszę do starego portu. I działa.

    Ja rozumiem jakieś "inteligentne" urządzenie.
    Ale że nowa mysz nie może działać w porcie używanym przez starą mysz?

    Jestem w stanie to jakoś odkręcić (zrestartować stary port)? żeby nowa mysz działa w
    porcie używanym przez starą mysz?

  • 2. Data: 2013-03-09 12:41:01
    Temat: Re: porty usb w kompie
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-09 12:16, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Jestem w stanie to jakoś odkręcić (zrestartować stary port)? żeby nowa mysz działa

    Spróbuj tym:
    http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html

    miab

  • 3. Data: 2013-03-09 15:01:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.03.2013 12:16, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Ale zaczynam kombinować ...
    > Zmieniam port. Hurrra działa.
    >
    > Podpinam starą myszę do starego portu. I działa.

    Stawiam na jakieś "wąty" se strony systemu operacyjnego lub sterowników,
    zatem lepiej podpytaj się na grupie o W7.

  • 4. Data: 2013-03-13 00:37:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Mar 2013, s...@g...com wrote:

    > Laptop Sony z W7 na pokładzie.

    OT, NTG i zasilacz do wymiany ;)
    Ale spróbuj w widoku urządzeń włączyć "urządzenia ukryte"
    i pousuwać wszystko co Ci się z USB i myszką kojarzy.

    > Stara mysz mi się znudziła. Kupiłem nową.
    > Właczam w TEN SAM port i nie działa.

    A ta stara mysz miała jakiś ekstra-spec-driver do sterowania
    hiperwihajstrami myszki, który to wisi, port zajmuje i cierpliwie
    czeka aż mu się JEGO myszka pojawi?
    To drugi punkt programu - rzut oka w zainstalowane programy
    oraz wiszące procesy :)

    > Zmieniam port. Hurrra działa.
    >
    > Podpinam starą myszę do starego portu. I działa.

    No.
    Bo to całkiem jak w szatni - "tylko taki płaszcz nam został,
    pan bierze i idzie bo za dwie minuty koniec zmiany" ;>
    Bierzesz i idziesz, czy wzorem oprogramowania od myszki... ;)

    > Ja rozumiem jakieś "inteligentne" urządzenie.
    > Ale że nowa mysz nie może działać w porcie używanym przez starą mysz?

    Jak oprogramowaie od wihajstrów w myszce jest bez krawata i awanturujące
    się, to ani myśli zwolnić port.
    I ciągle "ale to było futro, ale to było futro".
    I nie pogadasz.
    Futro albo nic.

    pzdr, Gotfryd