eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaporównanie Alphy 900 ze średnim formatem: Hasselblad H3 i Mamiya AFDIIIRe: porównanie Alphy 900 ze średnim formatem: Hasselblad H3 i Mamiya AFDIII
  • Data: 2009-01-24 16:28:20
    Temat: Re: porównanie Alphy 900 ze średnim formatem: Hasselblad H3 i Mamiya AFDIII
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Niech Ninik skomentuje łaskawie ten temat:
    > http://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=14930

    Co mam Ci skomentować?

    > Jest tam pięknie wypunktowane jaki poziom reprezentuje pan Bonecki.
    > A zdjęcie z niedomkniętą ścianką (druga strona wątku) - po prostu żenada.

    A co to ja jestem jego rzecznikiem? Nie podoba mi się stanowczo styl w
    jakim się wypowiada, te artykuły tak samo są strasznie zaczepne, same
    zdjęcia robi całkiem niezłe i z sporym rozmachem. Osobiście nigdy nie
    polecę jak on gdzieś do Turcji filmować zawody łódek volvo czy pewnie
    nie będzie mnie stać na takie modelki i auta jakie fotografuje, a pewnie
    z tego wynika w znacznej mierze to, że te zdjęcia są inne i ciekawe.

    > Ten gość stał się już honorowym ambasadorem, ale wszystkich innych marek,
    > które nabijają się teraz swobodnie z Sony.

    Jakieś tam koneksje mają napewno, choć Bonecki wypiera się, by miał znów
    korzyści jak to wiele mu zazdrości. Ale to nie moja sprawa.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \