  • Data: 2010-10-07 20:00:26
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 18:17, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie
    > zakupu, sprowadzone rok wcześniej na własne potrzeby przez znajomego.
    > Tyle że to było 20 lat temu.
    >
    > O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem się jak już ten
    > kanister trochę po nim polatał i dziurę wybił (wtedy w bagazniku nie
    > dawali żadnej wykładziny).

    Czyli piszesz o aucie, które dziś by miało 31 lat. Nie sądzisz, że to
    "nieco" inna epoka? Pokaż mi ówczesne auto, które w wieku 10 lat nie
    miało rdzy. Jakiekolwiek miało wtedy ocynk?
    Dwa lata później zaczęto produkcję Deloreana - o którym mozna
    powiedzieć, że nie rdzewiał - był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl