  • 1. Data: 2010-04-07 21:37:00
    Temat: porada w kwestii oferty
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    Potrzebuję telefon do
    - przeglądania netu
    - remote desktop na serwer windows/linux
    - odbierania sms i meili (możliwie bez opóźnień)
    - gps
    - mile widziane dobry odtwarzacz mp3 i foto

    Rozmów będzie mało, mam jeszcze telefon służbowy ale niestety bez neta

    1. Który operator/taryfa będzie najlepsza ?
    Skłaniam się do fresh w playu, mieli pakiet 500mb za 15zł choć nie mogę go teraz
    znaleźć. Ale są różne opinie i wolałbym się wtedy nie wiązać lojalką
    Jeszcze mbank ma chyba nienajgorszą ofertę ale nie mam pojęcia jakiego transferu
    potrzebuję

    2. Abo czy na kartę. Z dawnych czasów do dwuletnich lojalek mam silną awersję, a
    można założyć że oferta netu znacznie się polepszy w najbliższym czasie. Z
    drugiej strony jeśli cena telefonu z abo będzię mniejsza niż cena tego telefonu
    na allegro (jak to było z hero na początku) to można już chyba się zastanawiać
    nad abo. Ogólnie do 1.5-2k mogę wydać jak bez lojalki

    3. Jaki telefon.
    Iphone by tu pasował ;) ale chcę androida. Skłaniam się do htc desire jak w
    końcu się pojawi chociaż może se xperia to też byłby dobry wybór

  • 2. Data: 2010-04-08 14:12:36
    Temat: Re: porada w kwestii oferty
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję telefon do

    > - gps

    > Iphone by tu pasował ;)

    A to juz jest jakis porzadny GPS na I-phone ?

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2010-04-08 16:41:56
    Od: osiek <o...@g...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to juz jest jakis porzadny GPS na I-phone ?
    >
    > pozdrawiam,

    GPS był od dawna :P nie było nawigacji, tak mniej więcej od roku masz
    nawigacji do wyboru do koloru