  • Data: 2010-04-27 10:31:03
    Temat: Re: poprawne naświetlanie czyli moj ciagly problem
    Od: BernArala <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 18:15, "ZAQ" <i...@w...com> wrote:

    > gdzie lub jak sie tego nauczyc ?

    Tak jak Ci napisał Marcin - doświadczenie, czyli popełnianie błędów i
    wyciąganie z nich wniosków...
    Aparat mierzy dość tendencyjnie ;), przykład zdjęcie na tle okna....
    innymi słowy to co Ci aparat zmierzy na podstawie określonych warunków
    - Ty musisz poprawić, a tego jak poprawić nauczysz się robiąc dużo
    zdjęć i myśląc przy ich robieniu...
    Choć przyznam, że ja przy reportażach tak samo często używam automatu
    co manuala - i decyzja czego użyć zależy też od warunków jakie są w
    danym miejscu...
    pozdrawiam
    Bernard
    www.bwstudio.com.pl