  • 21. Data: 2011-02-03 20:34:23
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Ja tam się nie przejąłem, bo jak widać to zwykły trol, w dodatku mocno
    > ograniczony.

    Wspólnie sięgneliście dna

  • 22. Data: 2011-02-03 21:23:10
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    >>> Kumam. Charakteryzuje Cie wrodzony debilizm. Zgaduję, jesteś syn

    > Ja tam się nie przejąłem, bo jak widać to zwykły trol, w dodatku mocno
    > ograniczony.

    Streszczalem watek moje kobiecie (tez dr) i juz miala wybuchnac (nie
    wiem czy smiechem czy zloscia na debila), kiedy powiedzialem jej o
    Twojej odpowiedzi. Odetchnela ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 23. Data: 2011-02-03 21:34:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-03 09:43, Massai pisze:
    (...)
    > Ja tam się nie przejąłem, bo jak widać to zwykły trol, w dodatku mocno
    > ograniczony.

    "kogutka" nie znasz? ;)

  • 24. Data: 2011-02-03 21:37:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-01 08:56, J.F. pisze:

    > Maja miec.

    Czy na pewno?

    Pamiętam wymogi dotyczące radarów ręcznych zasilanych z gniazdka
    zapalniczki i tam to na radar spadała kwestia sprawdzenia czy zasilanie
    jest "dobre". Tzn. w razie przekroczenia parametrów miał nie dokonywać
    pomiarów i już.

    Większość wszelakich, legalizowanych na wszelkie sposoby urządzeń
    pomiarowych przystosowana jest do zasilania z sieci 230V i nikt w takim
    przypadku nie legalizuje pod kątem pomiarowym ani przewodów w ścianach,
    ani kolejnych stopni trafo, ani elektrowni.

    Sądzę że również homologacja videoradaru jest podobna - ma być
    podłączony do instalacji samochodowej i działać dobrze, a w razie
    przekroczenia parametrów ma nie działać.

    A gość naczytał się jakiś miejskich legend, łyknął jak młody pelikan i
    teraz za niewielką, dodatkową opłatą usłyszy to samo przed sądem.

  • 25. Data: 2011-02-03 21:51:39
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-01-31 23:46, Wampir Energetyczny pisze:
    > http://www.sadistic.pl/kolejny-odcinek-uwaga-pirat-v
    t65479.htm
    Koles zlapany z gatunku mend.
    Dobrze wie, ze bylo ograniczenie (pomine czy sluszne czy nie, bo to
    dywagacje anarchistyczne) dobrze wie ile jechal, ale jakby mogl to by
    powiedzial, ze to nie jego reka.

    Nie znosze dziadow, ktorzy swiadomie cos spieprza a potem ida w zaparte
    albo chwytaja sie kretynskiej argumentacji.
    Ja od ludzi z ktorymi sie zadaje wymagam, ze jak cos ewidentnie
    spieprzylem to sie przyznaje i mowie przepraszam a nie brne.

    Owszem wolno mu. Chujem byc przeciez wolno.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 26. Data: 2011-02-03 22:20:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Feb 2011 21:37:25 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    >Czy na pewno?
    >Pamiętam wymogi dotyczące radarów ręcznych zasilanych z gniazdka

    Ja w kwestii tego ze jakby gdzies wymagano ze maja miec na cos
    legalizacje, to oczywiscie maja miec, chocby to byla guma od majtek
    mundurowych.

> [...]
    >przypadku nie legalizuje pod kątem pomiarowym ani przewodów w ścianach,
    >ani kolejnych stopni trafo, ani elektrowni.

    No, w przypadkach spornych mozna by sie spytac co to znaczy
    "przystosowana" i jak wygladalo w praktyce. Np producent zapisal
    230V +/- 5%, a kiedy mierzono w gniazdku komisariatu ?
    Samo moze nie wystarczyc, ale jakies uwiarygodnienie z sasiedniego
    budynku czy pismo z energetyki przyznajace ze zdarzalo sie 210V ..

    J.

  • 27. Data: 2011-02-03 22:49:08
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-03 22:20, J.F. pisze:

> [...]
    > Samo moze nie wystarczyc, ale jakies uwiarygodnienie z sasiedniego
    > budynku czy pismo z energetyki przyznajace ze zdarzalo sie 210V ..

    Sąd powoła biegłego, który wyda opinię nt. prądu na komisariacie, za
    którą w razie przegranej oskarżony zapłaci. Nie wiem, czy się opłaca, bo
    opinie bywają drogie...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 28. Data: 2011-02-03 22:50:56
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-03 21:51, topek pisze:

    > Owszem wolno mu. Chujem byc przeciez wolno.

    A jak do tego jeszcze jestes w stanie przekonać sąd, że masz rację, to
    jesteś chujem prawnie umocowanym ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 29. Data: 2011-02-04 01:23:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Ja w kwestii tego ze jakby gdzies wymagano ze maja miec na cos
    > legalizacje, to oczywiscie maja miec, chocby to byla guma od majtek
    > mundurowych.

    A to to wiadomo :)

    > No, w przypadkach spornych mozna by sie spytac co to znaczy
    > "przystosowana" i jak wygladalo w praktyce. Np producent zapisal
    > 230V +/- 5%, a kiedy mierzono w gniazdku komisariatu ?

    AFAIK tego typu sprzęt powinien sam to sobie sprawdzić i w razie czego
    wyświetlić błąd odmawiając pomiaru.

  • 30. Data: 2011-02-04 01:59:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Wspólnie sięgneliście dna

    Tylko dwóch zrozumiało o co chodzi. Dwóch na kilkunastu. Nie idzie o
    legalizację, cukrzyka itp. Tylko o to ze sytuacji podbramkowej dla nich
    szantażują i nie potrafią sobie poradzić w najprostszej sytuacji.