  • Data: 2011-02-08 15:51:55
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: Cynio <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 15:31, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Twoje zainteresowanie moim przyszłym samopoczuciem jest cokolwiek fałszywe,
    > nie sądzisz?

    nie, znowu mylnie odczytujesz moje zamiary
    Pokazuję, że jeśli ktoś na Tobie zastosuje Twoją metodę możliwe, że
    będziesz chciał aby jednak cię tylko zbluzgał.

    > Jestem zmuszony sytuacją, a wyjście uważam za całkiem dobre.

    wyjścia mogą być różne

    > Możesz do przyjąć do wiadomości, czy jest to ponad Twoje siły?
    > Zgadzać się z nim oczywiście nie musisz, Twój wybór.

    ależ oczywiście, ja wskazuję Ci inne wybory, bo człowiek nie zawsze
    orientuje się, że może coś robić inaczej.
    Sam napisałeś wcześniej, że byłeś zmuszony, a ja wskazałem, że jednak
    nie.
    Zgodzisz się ze mną?

    > Nie czepiając się bluzgającego Topka bronisz bluzgów.

    Rozumiem, że to Twoja kolejna swobodna ocena?
    Niestety mylna, ja na bluzgi mam zupełnie inną metodę niż na zmianę
    czyichś wypowiedzi.
    Ty reagujesz na różne sprawy zawsze tak samo?

    > Napisałeś to już.
    > Odpowiedziałem już że nic się nie zmieni.

    Szkoda, ale ja mam nadzieję, ludzie się zmieniają nawet wbrew swojej
    chęci nie zmieniania się.

    > Masz kłopot z przyjęciem odmowy i zrozumieniem słowa "nie"?

    hmm ponownie stwierdzam, że o nic cię nie prosiłem,
    czy nie uważasz, że pisanie iż mam kłopoty ze zrozumieniem czegoś jest
    obraźliwe?
    czy w takim razie mogę zmienić Twoje zdanie na:

    "Mam kłopot z przyjęciem odmowy i zrozumieniem słowa "nie"?"

    > Co miałem do przekazania, przekazałem, możesz zawsze przeczytać jeszcze raz
    > odpowiedzi jakby co.
    > EOD

    oo szkoda, ale może przeczytasz chociaż moje odpowiedzi...

    --
    Pozdr.
    Cynio