  • 1. Data: 2011-09-05 10:03:58
    Temat: [poniedziałkowo] Popsuli mi błotnik. :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    http://youtu.be/fWa3DbHW3N4
    ...a mogła uciekać zamiast p....ć. ;)))

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player
    http://xcarlink.pl

  • 2. Data: 2011-09-05 10:12:31
    Temat: Re: [poniedziałkowo] Popsuli mi błotnik. :P
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-05 10:03, Myjk pisze:
    > http://youtu.be/fWa3DbHW3N4
    > ...a mogła uciekać zamiast p....ć. ;)))

    Musi przez tą dodatkową porcję lodów, tak to by szybciej pojechała :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-09-05 10:18:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 05 Sep 2011 10:12:31 +0200, Grejon

    > Musi przez tą dodatkową porcję lodów, tak to by szybciej pojechała :P

    Ej, dodatkowa porcja lodów była dla 3-letniej córki, bo kataru dostała. :P
    Teraz błotnik do roboty. Nie dosyć zę te nasze Mazdy i tak słabą blachę
    mają, to już z dwóch stron obtłuczony w nadkola. :(

    PS to przez nadgorliwość. 20 minut po mszy wyjeżdżać dopiero?! W ogóle co
    to za pomysł do kościoła samochodem... Następnym razem, spacerkiem,
    spacerkiem! To tylko 3km! :P ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-09-05 21:29:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > http://youtu.be/fWa3DbHW3N4

    ale w ogole oco chodzi z tym filmiku, oddaj mi moje 26 sekund..

  • 5. Data: 2011-09-05 22:03:33
    Temat: Re: [poniedzia?kowo] Popsuli mi b?otnik. :P
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-05 21:29, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Myjk"<m...@n...op.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ale w ogole oco chodzi z tym filmiku, oddaj mi moje 26 sekund..

    W pewnym momencie słychać małe "bum".
    Do Myjka: chodzi o prawy tył? Ktoś tam wyjeżdżał z miejsca po prawej i
    przydzwonił?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-09-05 22:17:18
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Arbiter w <news:j437v6$pb$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > ale w ogole oco chodzi z tym filmiku,

    Że nie ma kamer na boki i tył,
    albo
    że żona została przyłapana na kurwieniu ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2011-09-05 23:48:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 05 Sep 2011 22:03:33 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Do Myjka: chodzi o prawy tył? Ktoś tam wyjeżdżał
    > z miejsca po prawej i przydzwonił?

    Taaak. Pacjent nie spojrzał w lewe lusterko.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-09-06 15:45:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-05 23:48, Myjk pisze:
    > Mon, 05 Sep 2011 22:03:33 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Taaak. Pacjent nie spojrzał w lewe lusterko.

    On cofał, żona cofała. Czyja wina wyszła? :>

  • 9. Data: 2011-09-06 20:43:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 06 Sep 2011 15:45:24 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > On cofał, żona cofała. Czyja wina wyszła? :>

    Żona już stała, przeca w nadkole z boku trafił. Ogólnie spokojnie się
    wszystko odbyło, przyznał się, że nie spojrzał w lewe lusterko.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-09-06 20:44:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Sep 2011 22:17:18 +0200, 'Tom N'

    > że żona została przyłapana na kurwieniu ;P

    Pod kościołem i po spowiedzi! ;)
    No jak nic w człowieka za kierownicą diabeł wstępuje! lol

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player