  • 1. Data: 2011-09-05 14:36:19
    Temat: [pytanie ew. utrudnienia] Mazowsze/DC
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    możecie mi podrzucić informację jak obecnie wygląda fragment trasy S7
    Białobrzegi - DW 731 na Warkę , dalej w kierunku Góry Kalwarii DK79 - DK50
    do ronda z DW801 później bodaj Józefów i DW721 i do skrzyżowania z DK17 i
    dalej do skrzyżowania z DK2 ?
    Chodzi mi o to czy są jakieś nadspodziewane "zatwardzenia" na które mogę
    natrafić przed południem?
    Bo z tageo i ich traffica widzę, że jakoś w miarę tam się jedzie, stronę
    GDDKiA też przejrzałem i wygląda w tym rejonie normalnie?
    dzięki

    brat

  • 2. Data: 2011-09-06 22:15:01
    Temat: Re: [pytanie ew. utrudnienia] Mazowsze/DC
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Sep 2011 14:36:19 +0200, "bratPit[pr]"
    <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >do ronda z DW801 później bodaj Józefów i DW721 i do skrzyżowania z DK17 i

    Nie wiem jak Białobrzegi - Warka - Potycz (DW 731), ostatni raz
    tamtędy jechałem w zeszłym roku.
    DK79 do Góry Kalwarii bezproblemowo, korki się nie tworzą, lekkie
    spowolnienie przed rondem w Górze Kalw. DK50 od ronda w GK do ronda z
    801 (Piotrowice) - jedziesz praktycznie w kolejce z tirami, DW801 do
    Józefowa - szybko i bezboleśnie. DW721 do DK2 via Wiązowna - j.w.,
    uważaj na ograniczeniu do 40 km/h w Józefowie koło szkoły i okolice
    stawów w Duchnowie - lubią suszyć. Wyjazd na DK2 ma obecnie
    sygnalizację świetlną, więc nie ma problemów z wjazdem w stronę
    Warszawy.

    >Chodzi mi o to czy są jakieś nadspodziewane "zatwardzenia" na które mogę
    >natrafić przed południem?

    Raczej nie powinno być problemów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-09-07 11:29:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie wiem jak Białobrzegi - Warka - Potycz (DW 731), ostatni raz
    > tamtędy jechałem w zeszłym roku.

    dzięki, wczoraj już objechałem tą trasą :-)
    jedzie się bezproblemowo i bezkorkowo,

    brat