  • 11. Data: 2009-06-25 11:23:16
    Temat: Re: pompka wodna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    DJ napisał:

    > Wprawdzie na kotach się nie znam, ale czy zwierzak się nie
    > wystraszy/ucieknie jak pompka się uruchomi?

    A gdzie tam! Jak mruczy, to jeszcze lepiej. Trzeba sprawdzić co mruczy.
    Koty strachliwe nie są.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-06-25 11:28:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    R napisało:

    > W każdym razie mam na razie do sprawdzenia:
    > - sprzęt z Biedronki
    > - pompka do spryskiwacza od samochodu
    > - rozszerzona funkcja o kotodetektor (PIR ;-) - dobry pomysł,
    > żeby nie działało cały czas :-)
    >
    > Coool, naprawdę dobre pomysły. Dzięki wielkie!
    >
    > Oczywiście wątek cały czas otwarty :-) więc jak jeszcze wpadniecie
    > na coś fajnego, to dajcie znać.

    Jeszcze lasery. Koty uwielbiają lasery. Zwłaszcza takie, co rzucają
    ruchome refleksy świetlne na podłogę. Widowisko światło-dźwięk
    i przelewająca się woda -- to jest to, o co chodzi. I jescze tańczące
    myszki.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2009-06-25 11:59:40
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-25 13:23:16 +0200, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > A gdzie tam! Jak mruczy, to jeszcze lepiej. Trzeba sprawdzić co mruczy.

    Rozumiem... A czy nie zechce sprawdzać pompki ząbkami? Słyszałem od
    znajomych że koty lubią kable "sprawdzać"... ;)

    > Koty strachliwe nie są.
    :)

    --
    DJ

  • 14. Data: 2009-06-25 13:44:43
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > R napisało:

    (ciap)
> [...]
    > ruchome refleksy świetlne na podłogę. Widowisko światło-dźwięk
    > i przelewająca się woda -- to jest to, o co chodzi. I jescze tańczące

    Poproszę o propozycje lasera, który załatwi koty sikajace mi na taras ;)
    Kotodetektor == rzecz przydatna ;)

    Włodek

  • 15. Data: 2009-06-25 16:36:12
    Od: "R" <n...@w...pl>

    No kurde Jaro! Pojechałeś! Lasery, to jest genialne! Za tzw. zajączkiem (z
    lusterka) kod szaleje, laser to będzie jeszcze lepsze! Co prawda o
    oszczędności prądu można zapomnieć, ale naprawdę niezła propozycja.

    Ale gdzie takie coś laserowe kupić, jak to nazwać w googlowarce? Jakieś
    słowo klucz?

    Pozdrawiam. R.

  • 16. Data: 2009-06-25 16:45:45
    Od: Padre <P...@n...net>

    > - rozszerzona funkcja o kotodetektor (PIR ;-) - dobry pomysł, żeby nie
    > działało cały czas :-)

    Raczej kiepski pomysł, kocie fontanny maja na celu głownie utrzymanie
    świeżości wody poprzez filtracje i natlenienie a nie walory rozrywkowe.

  • 17. Data: 2009-06-25 18:18:36
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    R wrote:

    > Wszystkie pomysły mile widziane

    Do zrobienia pompki potrzebujemy: silniczek, kawałek laminatu lub plexi
    (coś płaskiego), jakaś okragła "obudowa" (zakrętka z butelki czy coś),
    kawałek giętkiej rurki. Narzędzia : nożyczki, klej - najlepiej glue gun.

    W plexi robimy dziurkę, przez którą przechodzi ośka silniczka -
    silniczek przyklejamy. W nakrętce robimy dwa otwory - jeden na środku w
    denku (wlot), drugi z boku (wylot) i do niego wklejamy później rurkę.
    Wirniczek robimy z kawałka rurki (2cm - taki żeby bez problemu mieścił
    się w nakrętce), rurkę dziurawimy w połowie na wylot i nakładamy na
    ośkę. Przyklejamy nakretkę do plexi, wklejamy rurkę i gotowe. Kiedyś
    popełniłem taką pompkę w wersji pływającej (do laminatu 10x10 cm
    przklejony był 1cm styropian, ale musimy mieć silniczek z długą ośką -
    ze starego CD) i działała świetnie.

    Mirek.

  • 18. Data: 2009-06-25 19:31:56
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message

    > jako stary kociarz (20lat z kotkami pod 1 dachem) powiem Ci ze kot i tak
    > woli pic strumyczek z kranu :)

    Co kot, to obyczaj. Ten ma inne zdanie.
    http://images41.fotosik.pl/120/b4481228cfb58505.jpg
    http://images46.fotosik.pl/124/fa337db5372ca889.jpg

  • 19. Data: 2009-06-25 20:18:26
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

> [...]
    > taką pompkę w wersji pływającej (do laminatu 10x10 cm przklejony był 1cm
    > styropian, ale musimy mieć silniczek z długą ośką - ze starego CD) i

    Wiesz, ja jestem tylko prosty informatyk i nijak nie
    rozumiem co Ty zrobiłeś... może jakiś obrazek?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 20. Data: 2009-06-25 20:42:18
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Wiesz, ja jestem tylko prosty informatyk i nijak nie
    > rozumiem co Ty zrobiłeś... może jakiś obrazek?

    To ja jestem chyba trochę skrzywiony informatyk, bo to trywialny przykład
    pompki odśrodkowej spotykanej w spryskiwaczach samochodowych.
    Ale ja jeszcze programistą jestem, więc cały czas kombinować muszę.......:-)

    Pozdrrr...Reksio.....