  • 31. Data: 2009-06-26 19:21:07
    Temat: Re: pompka wodna
    Od: "R" <n...@w...pl>

    toc przece pytam o producenta, ale podejrzewam, że to zakup jakiegoś
    starszego modelu gardeny. mylę się?

    podaj proszę firmę z łaski swojej :-)

  • 32. Data: 2009-06-26 19:31:51
    Od: "bujnos@smutec" <b...@s...pl>

    > btw. znajomy skonstruowal mieszadlo do chemii ze starego wiatraka od
    > peceta,
    > moze to by bylo dosc proste dla 'informatyka' (dostepnosc czesci ;)

    chyba znam tego znajomego :)

  • 33. Data: 2009-06-26 19:44:09
    Od: "bujnos@smutec" <b...@s...pl>

    pg

    > Cześć Bujnos, wygląda na to, że znalazłeś to czego szukałem all-in-one,
    > możesz powiedzieć co to jest sfotografowałeś na tym zdjęciu? Byłbym
    > wdzięczny za info

    toc przecie napisalem:
    "
    Pompka akwariowa/fontannowa jakies 5W 220V za 25 zlotych. OBI lub inna
    castorama,
    ew pierwszy lepszy sklep akwarystyczny.
    "
    to czarne to pompka zanurzeniowa z dysza na która nasadza sie rurke fi 20 (a
    wokól dyszy jakies diody podswietlajace strumyk). na drugim koncu kabla jest
    wtyczka 220V. calosc pozalewana zywicami. a to biale to pudelko :).

  • 34. Data: 2009-06-29 03:34:13
    Od: "bujnos@smutec" <b...@s...pl>

    > toc przece pytam o producenta, ale podejrzewam, że to zakup jakiegoś
    > starszego modelu gardeny. mylę się?
    >
    > podaj proszę firmę z łaski swojej :-)

    tego akurat nie wiem - nie zwracam uwagi na metki bo nie niosa zadnych
    przydatnych informacji
    to byl albo aquael, albo cos inszego
    imo analogiczne rzeczy gardeny sa dwu badz trzykrotnie drozsze, no i sadze
    ze gardena nie zhanbilaby sie stworzeniem czegos co nie jest outdoor use