  • 1. Data: 2012-04-16 22:15:02
    Temat: pompka paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    sklepie ?

    J.

  • 2. Data: 2012-04-16 22:34:33
    Temat: Re: pompka paliwa
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:1m25w8dlhltd6.2vxbyx37our5$.dlg@40tude.net>:

    > Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    > sklepie ?

    Chcesz wymienić elektryczna na ręczną? ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-04-16 23:06:30
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    > sklepie ?

    Takie w ksztalcie jajka? Widzieliscie. ;-)

  • 4. Data: 2012-04-17 11:35:43
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Mon, 16 Apr 2012 22:15:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    > sklepie ?

    W Praktikerze widziałem. Nie pamiętam ceny, ale chyba poniżej 20zł.

  • 5. Data: 2012-04-17 12:13:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 16 Apr 2012 22:15:02 +0200, J.F. wrote:

    > Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    > sklepie ?

    Castorama, stoisko z kosiarkami/agregatami.
    Dostaniesz też w sklepach z silnikami zaburtowymi do łodzi.

  • 6. Data: 2012-04-17 13:52:21
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na allegro pelno recznych pompek paliwa, a widzieliscie to moze w jakims
    > sklepie ?
    >
    > J.
    Myślisz ze paliwo na kartki znowu będzie?

  • 7. Data: 2012-04-17 19:40:37

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > Chcesz wymienić elektryczna na ręczną? ;-)

    Na parkingu sporo aut z pełnym bakiem stoi, z pompką nie będzie trzeba pić
    benzyny przy zasysaniu....