  • Data: 2012-03-11 19:28:29
    Temat: Re: pompa uziemienie
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-11 17:22, Plumpi pisze:

    > Na razie tylko Cię wzywam do zaniechania tego procederu pisząc, że "Ja
    > na takie teksty pod moim adresem nie pozwalam".
    > Jeżeli masz problem z ulokowaniem swojego przestępstwa to poczytaj
    > dokładnie paragrafy 212 oraz 216 Kodeksu Karnego i dowiedz się czym są
    > zniesławienie i znieważenie.

    Zniesławić albo znieważyć można obywatela o określonym imieniu i
    nazwisku. W dodatku znieważony przed sądem musi udokumentować swoją
    tożsamość z takimże imieniem i nazwiskiem.

    Czy ty masz papiery na których zamiast imienia i nazwiska jest "Plumpi"?
    Jeśli tak, to rodzice musieli cię ostro pokarać ;-)

    Poza tym, wyjeżdżając mi tu z kodeksem karnym, zapomniałeś mądralo o
    tym, że nie jest przestępstwem użycie wobec drugiego człowieka
    terminologii psychiatrycznej: kretyn, idiota, debil, imbecyl. Jest to
    orzeczenie SN sprzed dobrych kilkudziesięciu lat.

    I na koniec wreszcie przypomnijmy sobie ten wątek - ja uprzejmie
    odpowiedziałem twórcy wątku nt. moich poglądów w omawianej sprawie. To
    ty zacząłeś mnie "lustrować", dość pogardliwie odnosząc się do prof.
    Biegelmeiera. Kto jak kto, ale taki wielbiciel różnicówek jak ty: "Po to
    jest przycisk TEST..." powinien wiedzieć dużo o eksperymencie Biegelmeiera.