  • Data: 2012-03-11 23:30:33
    Temat: Re: pompa uziemienie
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...active.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-11 22:01, Plumpi pisze:

    > w wielu miejscach w internecie. Pisząc takie rzeczy na mój temat
    > zniesławiasz mnię przed tymi wszystkimi ludźmi.

    A może sam się zniesławiasz, gdy piszesz głupoty?

    Zacząłeś od tego, że zniesławiłeś profesora Biegelmeiera, uważając, że
    jakimś studentom robił wodę z mózgu. Za to nazwałem cię imbecylem, ale
    to była tylko moja ocena twojej wypowiedzi.

    Zresztą piszesz, że otaczasz się grupą ludzi, która uważa cię za
    eksperta. Skoro tak, to dlaczego w takim razie przeszkadza ci jeden
    Wójtowicz, który śmie kwestionować twoje zdanie. Narcyzm? Wszyscy muszą
    ci kadzić, bo inaczej będziesz miał zły humor? Skoro masz taką grupę
    poważającą ciebie, to bryluj w tej grupie, ale nie oczekuj, że każdy z
    zewnątrz będzie pokłony składał tobie i twojej eksperckiej wiedzy.