  • 11. Data: 2010-09-10 08:48:24
    Temat: Re: pomóżcie zdecydowac który z 6 wybranych kompaktów :)
    Od: ps <p...@g...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Cersanit ;)

    E, to wszystko co powyżej można tak zakwalifikować, prawdę powiedziawszy :D

  • 12. Data: 2010-09-10 08:56:31
    Od: ps <p...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Warte to cos ? Po zakupie LS-85 mam pewna awersje do panaslonika.

    Czy ja wiem? Mi najbardziej brakuje kontroli nad głębią ostrości... :D
    Jak to w kompakcie hehe.
    Porównywałem ze sobą G11, Samsunga EX1 i tego właśnie Lumiksa. Jeśli
    chodzi o budowę mechaniczną, najbardziej pasowałby mi EX1. Możliwości -
    chyba jednak LX-5, choć nieco ciemniejsze szkło (ale cóż to ma za
    znaczenie w tym przypadku :D) to jednak dłuższe. RAW z wszystkich
    podobnej jakości, subiektywnie chyba z Lumiksa podobały mi się
    najbardziej (ilość szczegółów, jak to mówią, była największa :D). Nie
    wiem, co Cię konkretnie interesuje, jeśli jakieś konkretne pytania Cię
    dręczą - zadaj je, postaram się odpowiedzieć :D

  • 13. Data: 2010-09-10 09:07:15
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-09 22:05, Rafał wrote:
    > Ze słyszenia i opinii innych wybrałem wstępnie:
    > Canon IXUS 210
    > Canon SX 210IS
    > Canon G11
    > Samsung WB650
    > Samsung EX1
    > http://www.optyczne.pl/porownaj.php?co=aparat&ile=5&
    add0=1138&add1=1141&add2=1152&add3=1096&add4=991
    > co byście wybrali?
    > SX20IS wywaliłem ze względu na jego wiek

    G11

  • 14. Data: 2010-09-10 10:10:24
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A jeśli wyrzuci "6" ?

    To wtedy Zorka 5 ;-)). I zrobi nim kilka zdjęć, w Hali
    Mirowskiej :-)

  • 15. Data: 2010-09-10 13:00:11
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    add0=1138&add1=1141&add2=1152&add3=1096&add4=991
    > co byście wybrali?
    > SX20IS wywaliłem ze względu na jego wiek

    Canon PS G11

  • 16. Data: 2010-09-10 13:21:41
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    hm chodziło mi o pomoc co do jakości zdjęc i funkcjonalności, bo cenowo
    podobnie

  • 17. Data: 2010-09-10 17:30:36
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Warte to cos ? Po zakupie LS-85 mam pewna awersje do panaslonika.

    A co Ci nie odpowiada w LS-85? LS-60 byl bardzo fajny, biorac pod uwage jego
    cene (absolutnie najnizsza polka).

    --
    KILu

  • 18. Data: 2010-09-10 17:55:11
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    On 2010-09-10 15:21, Rafał wrote:
    > hm chodziło mi o pomoc co do jakości zdjęc i funkcjonalności, bo cenowo
    > podobnie
    Z aparatów wymienionych przez Ciebie wziąłbym G11. Niemniej dysponując
    takim budżetem na kompakt mocno bym się zastanowił nad którymś z
    mikrusów od Olka bądź Sony. Nie wiem jednak co znaczy dla Ciebie
    funkcjonalność... Pisząc mikrus mam rzecz jasna na myśli któryś z
    aparatów bez lustra, z wymienną optyką i matrycą 4/3 bądź APS-X.

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 19. Data: 2010-09-10 20:07:23
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    W dniu 10-09-09 22:05, Rafał pisze:
> [...]
    add0=1138&add1=1141&add2=1152&add3=1096&add4=991
    > co byście wybrali?
    > SX20IS wywaliłem ze względu na jego wiek

    Mój zdecydowany faworyt to V1253
    Rewelacja

    G.