  • Data: 2010-09-10 17:55:11
    Temat: Re: pomóżcie zdecydowac który z 6 wybranych kompaktów :)
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-10 15:21, Rafał wrote:
    > hm chodziło mi o pomoc co do jakości zdjęc i funkcjonalności, bo cenowo
    > podobnie
    Z aparatów wymienionych przez Ciebie wziąłbym G11. Niemniej dysponując
    takim budżetem na kompakt mocno bym się zastanowił nad którymś z
    mikrusów od Olka bądź Sony. Nie wiem jednak co znaczy dla Ciebie
    funkcjonalność... Pisząc mikrus mam rzecz jasna na myśli któryś z
    aparatów bez lustra, z wymienną optyką i matrycą 4/3 bądź APS-X.

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)