  • Data: 2009-09-20 19:01:29
    Temat: Re: pomóżcie w wyborze konfiguracji
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomekr" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h95tpl$1cr9$1@newsread2.aster.pl...

    > AMD ma bardzo tani procesor 4-ro rdzeniowy - Athlon x4. Jeżeli komputer ma
    > być na ~3 lata, to będzie to wybór bardziej perspektywiczny, bo wraz z
    > czasem (już teraz to jest widoczne) coraz więcej programów potrafi
    > wykorzystać dodatkowe rdzenie.
    >
    > 2x2048 to znacznie lepszy wybór, bo możesz rozbudować o dalsze pamięci.
    > Podana przez ciebie płyta obsługuje tylko 8GB, podczas gdy (prawie)
    > wszystkie Gigabyte do AMD obsługują 16GB RAM.
    >
    > Jakiś starawy Southbridghe ICH7 na tej płycie??? To jest o 3 generacje do
    > tyłu, teraz obowiązuje ICH10/ICH10R. W ogóle w AMD, na wszystkich płytach
> [...]

    Zgadzam sie co do procesora, przydalby sie juz z wirtualizacja sprzetowa, a
    skoro to nie musi byc jakas bestia do gier to mozna kupic z Intela jakiegos
    Dual-Cora serii E6xxx ze sprzetowa wirtualizacja i na szynie 1066,
    oczywiscie w nowej technologii 45nm. Co do dysku to zgadzam sie, WD robi
    stabilniejsze dyski, mniej awaryjne. Co do karty graficznej, coz, jesli to
    skladak nie przeznaczony do gier teraz i w przyszlosci to karta wystarczy w
    sumie w zupelnosci. Jesli ma sie ocierac tez o gry to radzil bym poczekac
    troszeczke, na jesien, bo ATI wypuszcza grafiki z serii 5xxx obslugujace dx
    11 i w ciekawych cenach.