  • Data: 2009-09-20 18:56:54
    Temat: Re: pomóżcie w wyborze konfiguracji
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szarlih" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h95qjd$p2g$1@inews.gazeta.pl...
    > Jolanta Andrejko jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
    > pradawnymi runami na koźlej skórze:

    > np
    > zamiast tego wyżej to:
    > KINGSTON DDR2 4096 MB / 1066 (Dual 2x 2048 MB), CL5, HyperX
    > 40 zł taniej i zostają wolne sloty gdyby kiedyś była potrzeba zwiększyć
    > ilość pamięci.
    >
    > gdyby zaś zmienić firmę np na Patriot czy OCZ (Kingston wcale nie robi
    > takich dobrych pamięci) to ponad 80 zł taniej.

    Kingston robi dobre kosci, ale nie dla maniakow OC :) Nie wiem skad te
    dziwne wnioskowanie ze Kingston to zle pamieci. Robi kosci nie od dzis i
    jest w tym naprawde dobry. A chodnikowe opinie jakoby to byly slabe pamieci
    sa z palca wyssane. Poza tym Patrioty ok. Co do zbytnim szumem owiane OCZ,
    nie wiem czemu, to bym polemizowal i to nawet bardzo.

    Do Autorki watku... teoretycznie, jesli chcesz zlozyc komputerek to tanszy
    bedzie skladak na platformie AMD, choc ja osobiscie jestem starym
    zwolennikiem Intela i przy nim zostaje nawet w jego trudnych chwilach,
    czesto zwiazanych z komiczna polityka cenowo-jakosciowa - mam tu na mysli
    znane PIV i teraz dziwne zachowanie co do i7 i i5 :)

    Pozdrawiam.