  • Data: 2013-07-24 10:59:25
    Temat: Re: pomoc w wyborze TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-24 09:19, Rafał Wiśniewski pisze:
    > Pierwsze zasadnicze pytanie - co jest lepsze do smart TV i odtwarzania
    > płyt DVD?
    >
    > a) Smart TV i odtwarzacz DVD
    > b) nonSmart TV, odtwarzacz DVD i dongle typu Measy
    > c) nonSmart TV i smart odtwarzacz Blu Ray Disc?

    to się rozpisałeś.
    jak masz zamiar korzystać z napędu optycznego to blu-ray.
    są odtwarzacze z dostępem do netu.
    nie wiem, czy opłaca się inwestować w taki napęd, chyba lepiej
    smart tv lub np. measy + serwer nas.
    korzystam czasem ze smarta w tv i działa b. dobrze.
    przy smart tv masz jednego pilota.
    co do pozostałych - rzecz gustu.
    co do marki - polecam sony lub panasonic.
    wiem, najczęściej polecane to szajsungi, a sam zdecydujesz.