  • Data: 2013-07-24 23:46:04
    Temat: Re: pomoc w wyborze TV
    Od: Pawel Hatala <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.07.2013 21:55, Maks wrote:

    > Trochę z moich doświadczeń/przemyśleń:
    > Ja mam smart tv (Samsung 37C650) + odtwarzacz DVD. Na odtwarzaczu DVD
    > jak odtworzę coś raz na pół roku to jest dobrze. Z resztą może, i dobrze
    > bo jakbym dużo oglądał na DVD to pewnie by laser długo nie pociągnął...
    > Natomiast na TV ciągle pokazuję zdjęcia z aparatu (karta SD + czytnik na
    > USB), bądź odtwarzam jakiś film z dysku bądź pen-drive-a. Z innych
    > funkcji "smart" prawie nie korzystam bo jest to bardzo niewygodne -
    > spróbuj sobie coś wyszukać na YouTube wklepując to z pilota...

    co Ty opowiadasz? z sms-ami tez miałeś problem?
    poza tym smart nie tylko YT, ale wiele innych, gdzie nic nie trzeba
    pisać.

    > Natomiast do TV mam podłączonego starego PC-ta, bardzo często korzystam
    > tak ze Skype, i jak trzeba coś wyświetlić z internetu to też niema
    > problemu. PC-tem steruję z tabletu bądź telefonu przez "zdalny pulpit",
    > bądź emulacje touchpada.

    no to się nazywa ekonomia...

    > Z innych spraw to jeżeli kupisz super płaski TV z podświetlaniem LED to
    > możesz mieć problemy z dźwiękiem: w takim TV niema miejsca na przyzwoite
    > głośniki, i są jakieś "piszczałki". Więc może kolejna opcja: TV + kino
    > domowe? :)

    no, tu głupoty opowiadasz, ale cóż - fakt szajsungi zawsze miały
    gówniane głośniki.
    jakoś ja nie mam problemu z innymi. zamiast kina dom. mam dobry wzm.
    i dwie solidne kolumny, ale to głównie do muzy.

    > Co do DLNA to prawie nie korzystam. Robiłem testy z moim dyskiem
    > sieciowym, ale według mnie to nie działa zbyt dobrze, nie dochodziłem po
    > czyjej stronie leży wina.

    pewnie dysku...

    > Jeszcze jedna sprawa: w teorii istnieje coś takiego jak CEC, powinno to
    > umożliwiać sterowanie pilotem od TV urządzeń podłączonych do niego po
    > HDMI. W praktyce widziałem tylko jeden przypadek kiedy to działało:
    > konsola Sony PS3 podłączona do TV Sony. Być może jeżeli TV, odtwarzacz
    > DVD/BlueRay będzie tego samego producenta to to zadziała - warto sprawę
    > zbadać bo wtedy można się pozbyć jednego pilota, i według założeń po
    > wyłączeniu TV powinien się też wyłączyć odtwarzacz.

    można zapodać harmony i wszystko jasne.