  • 1. Data: 2013-03-27 12:52:43
    Temat: pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Zepsuła mi się klawiatura Microsoft Natural Keyboard. Sprzedawca
    poinformował mnie, że mogę zgłosić uszkodzenie przez Internet (gwarancja
    door-to-door). Przeszukałem witrynę i nie ma nigdzie mowy o przyjmowaniu
    sprzętu produkcji MS. W ogóle nie piszą o sprzęcie. Przeglądnąłem główną
    witryny MS i nie ma mowy o sprzęcie. Wpuścił mnie sprzedawca w maliny i
    czy coś prześlepiłem. Dzięki za odpowiedź,
    kb

  • 2. Data: 2013-03-27 13:30:25
    Temat: Re: pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 27 Mar 2013 12:52:43 +0100, dcim24 napisał(a):
    A co masz na umowie gwarancyjnej? Zawsze masz jeszcze niezgodność towaru
    z umową i to załatwiasz u sprzedawcy.

    --
    piecia aka dracorp

  • 3. Data: 2013-03-27 13:39:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

> [...]
    > witryny MS i nie ma mowy o sprzęcie. Wpuścił mnie sprzedawca w maliny i
    > czy coś prześlepiłem. Dzięki za odpowiedź,

    D2D jest tylko na konsole XBOX ,, ogólnie wpuścili cię w maliny chyba że
    mieszkasz w USA bo tam wystarcfzy zgłosić tel. podać s/N i wysyłają nową
    sztukę, ty nic im nie musisz odsyłać bo musieli by się bawić w utylizację a
    to kosztuje :)
    Oddajesz do sklepu i czekasz na nową, MS nie naprawia tego tylko wymienia.

  • 4. Data: 2013-03-27 14:08:07
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    W dniu 2013-03-27 13:39, Chris pisze:
> [...]
    > utylizację a to kosztuje :)
    > Oddajesz do sklepu i czekasz na nową, MS nie naprawia tego tylko wymienia.

    Wielkie dzięki za odpowiedź. To był salon Vobisu, myślałem, że wiedzą co
    mówią.

  • 5. Data: 2013-03-27 14:12:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

    > Wielkie dzięki za odpowiedź. To był salon Vobisu, myślałem, że wiedzą co
    > mówią.

    Dostałeś na gwarancji S/N ?? jeśli tak podaj go to coś sprawdzę.

  • 6. Data: 2013-03-27 19:37:27
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "dcim24" napisał:

    > salon Vobisu, myślałem, że wiedzą co mówią.

    Oczywiściw, że wiedzą. Tyle, że w swoim interesie. Naiwny jesteś?

    Pzdr

  • 7. Data: 2013-03-27 21:08:26
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Dostałem tylko paragon. SN jest na klawiaturze 7687602865013.

    I tak cudem zachowałem paragon Nie przypuszczałem, że klawiatura może
    się spieprzyć. Moją poprzednią klawiaturą to był ergonomiczny Logitech.
    Klawisze zaczęły chodzić nieregularnie po roku użytkowania. Wtedy nie
    zachowałem paragonu, cierpiałem jak klawiatura za 200 PLZ nie dział
    właściwie.

  • 8. Data: 2013-03-27 21:09:52
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Ale jaki sens miało kłamstwo? Przecież jeśli nie znajdę możliwości
    wymiany klawiatury, to przyjdę do nich z pretensjami.

  • 9. Data: 2013-03-27 21:37:43
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-03-27 21:09, dcim24 pisze:

    > Ale jaki sens miało kłamstwo? Przecież jeśli nie znajdę możliwości
    > wymiany klawiatury, to przyjdę do nich z pretensjami.

    Jeden jeleń z głowy dziś. Może przez święta zapomni i nie wróci.
    Normalna praktyka w PL handlu :/

    --
    /MB

  • 10. Data: 2013-03-28 08:38:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

    > Dostałem tylko paragon. SN jest na klawiaturze 7687602865013.

    Ciekawe skąd mają tą klawiaturę bo rocznikowo to ona jest z 2006 roku więc
    dawno po gwarancji.